آفتاب

اجازه دهیم سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود....

اجازه دهیم سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود....

«مردم در انتخابات شگفتی آفریدند، بعد از این نوبت تکلیف ما مسئولان است که در همه سطوح نظام حقوق و تکالیف مردم را محترم شماریم.»

این بخشی از سخنان رییس جمهور در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌ جمهوری‌اش در 12 مردادماه سال 92 در حضور رهبری نظام و مسئولان لشکری و کشوری بود.

به گزارش ایسنا، انتخابات سال 92 که از سوی حسن روحانی رفراندوم درباره تعامل سازنده با دنیا نام گرفت به حق کشور را وارد مرحله نوینی کرد که بر مبنای آن به گفته منتخب مردم در انتخابات 92،دستاوردی بی‌نظیر در حوزه حقوقی در تیر 94 برای ایران رقم خورد.

شب گذشته رییس جمهور در دومین سالگرد تنفید حکم ریاست جمهوری خود با اعلام اینکه تردیدی در خصوص موفقیت ایران در بحث مذاکره با گروه 1+5 نداشته گفت: «اکنون هم معتقدم تمام مشکلات اقتصادی و سیاست داخلی را با کمک مردم می‌توانیم حل کنیم».

در این مسیر تصور می‌شود تحمل و بردباری مردم و اطمینان آن‌ها به تیم اجرایی اداره کننده کشور می‌تواند روزهای خوبی را برای ایرانیان به ارمغان آورد. شاید امروز مرور سخنان رییس جمهور در مراسم تنفیذ خود خالی از لطف نباشد:

باید فضا و فرصت خدمت برای تمام ایرانیان باز شود و بگذاریم شایستگان به ملت خدمت کنند و سینه‌ها از کینه‌ها پاک شود، اجازه دهیم...

انتهای پیام

کد N909710

وبگردی