آفتاب
تحولات سوریه؛

تسلط ارتش بر تپه‌های «حمکه» ادلب/ آزادسازی چند منطقه در الزبدانی

تسلط ارتش بر تپه‌های «حمکه» ادلب/ آزادسازی چند منطقه در الزبدانی

سیطره کامل ارتش سوریه بر تپه‌های استراتژیک ««حمکه» در استان ادلب و آزادسازی هفت منطقه در شهر استراتژیک الزبدانی واقع در حومه دمشق از آخرین اخبار امنیتی سوریه به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، ارتش سوریه با همکاری گسترده نیروهای مردمی این کشور به عملیات خود علیه تکفیریهای داعش و جبهه النصره در حومه استان ادلب ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش در جریان عملیات ارتش، تپه های استراتژیک «حمکه» واقع در حومه استان ادلب از لوث تروریست های داعش پاکسازی شد.

به دنبال عملیات ارتش سویه در حومه استان ادلب ده ها عضو گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

از سوی دیگر، رسانه های سوری از تشدید عملیات ارتش و نیروهای مردمی سوری علیه تکفیریها در شهر استراتژیک الزبدانی خبر می دهند.

بر همین اساس، هفت منطقه واقع در این شهر از لوق تکفیریهای داعش پاکسازی شده و پیشروی ارتش و نیروهای مردمی در دیگر مناطق آن همچنان ادامه دارد.

به گفته شاهدان عینی، توپخانه های ارتش سوریه نیز مواضع تروریست های داعش و جبهه النصره در حومه استان حمص را زیر آتش گرفتند.

رسانه های عربی اعلام کردند که ارتش سوریه یک انبار نگهداری تسلیحات متعلق به جبهه النصره در استان لاذقیه را شناسایی و محتویات موجود در آن را ضبط کرد.

کد N909549

وبگردی