آفتاب
معاون پژوهشی آموزش و پرورش عنوان کرد؛

تولید رسانه آموزشی در کنار کتاب های درسی

تولید رسانه آموزشی در کنار کتاب های درسی

معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: یکی از سیاست های تحولی ما تولید رسانه آموزشی در کنار کتاب های درسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان در سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: لازمه تحول شناخت نیازهای آینده و فرداهای دور است.

وی افزود: تحول، فراهم آوردن فرصت و خلق موقعیت است. مدیران آموزش و پرورش نباید بدنبال گرفتن امکانات باشند بلکه باید خود امکانات را خلق نمایند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی بیان کرد: اجرای سند تحول و نقشه راه نیاز به اجتهاد مستمر دارد و باید مبتنی بر نیازهای زمان خود تولید امکانات و خلق موقعیت کنیم.

وی اظهار کرد: یک زیرنظام های مهم تعلیم و تربیت برنامه ریزی آموزشی و درسی است. همزمان با تدوین سند بنیادین راهکارها را به صورت مهندسی معکوس شروع کرده ایم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی با بیان اینکه هزار و ۱۵۰ عنوان کتابداری خطاب به روسای مناطق آموزشی گفت: پیشنهاد می کنم حداقل مقدمه کتابها را بخوانید.

محمدیان اظهار کرد: امسال موفق شدیم با رعایت الزامات پایه پنجم و نهم را تولید محتوا کنیم و در کنار آن بسته های آموزشی قرار دهیم.

وی یادآور شد: یکی از سیاست های تحولی ما تولید رسانه آموزشی در کنار کتاب است و در کنار برنامه رسمی کلاسها یک برنامه غیر رسمی همراه کتاب درسی داریم.

به گفته محمدیان، نرم افزار بر فراز آسمان به صورت یک رسانه آموزشی برای دانش آموزان تولید شده است.

کد N909517

وبگردی