آفتاب
وزیر تعاون:

رفع نابرابری‌های منطقه ای در برنامه ششم توسعه دیده شده‌است

رفع نابرابری‌های منطقه ای در برنامه ششم توسعه دیده شده‌است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که گلستان از استان های محروم کشور است، گفت: رفع نابرابری های منطقه ای در برنامه ششم توسعه دیده شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ربیعی در فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های سفر به استان گلستان گفت: بررسی چند پروژه مختلف در زمینه اشتغال ، درمان و بیمه روستایی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین بررسی اشتغال در بخش های مختلف گلستان، بیمه روستاییان و کمک به تناسب سازی فنی و حرفه ای در استان را از دیگر برنامه های سفر بیان کرد و افزود: حل مشکل بیکاری درحد وسع دولت، گسترش فعالیت های بهزیستی و بازدید از چند از پروژه در این بخش از دیگر اهداف سفر است.

ربیعی اظهار کرد: استان گلستان با وجود سرسبزی، داشتن قابلیت ها و شایستگی، اما از شاخصه های توسعه برخوردار نیست.

وی با تاکید بر این که تلاش ما این است که محرومیت های گلستان را کاهش دهیم، اضافه کرد: یکی از موضوعات برنامه ششم رفع نابرابری های منطقه است و این موضوع برای گلستان هم صادق است.

وی بیان کرد: تلاش ما این است با اجرای این برنامه بتوانیم برای رفع محرومیت در استان های مانند گلستان موفق باشیم. ربیعی یادآور شد: باید بتوانیم با کمک هم برای جوانان استان گلستان و کشور کاری انجام دهیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، با رشادت های مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید، گفت: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب و آرمان ها امام راحل را حفظ کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز در راس هیاتی عالی رتبه از مسوولان این وزارتخانه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد گلستان شد و مورد استقبال استاندار و معاونان وی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد سازمان های تابعه قرار گرفت.

ربیعی به منظور بهره برداری چند طرح در حوزه ورزش کارگران و مراکز معلولان زیرپوشش بهزیستی ، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی، بازدید از مجموعه های ورزشی،فرهنگی در دست ساخت و برگزاری نشست هایی با تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران ادارات شهرستانی و شرکت در نشست شورای اداری به گلستان سفر کرده است.

انتهای پیام

کد N909312

وبگردی