آفتاب
با اشاره به سخنان شب گذشته رییس‌جمهور؛

حسینی: نگرانی‌ نسبت به هزینه‌کرد پول‌های بلوکه شده بی‌مورد است

حسینی: نگرانی‌ نسبت به هزینه‌کرد پول‌های بلوکه شده بی‌مورد است

نماینده مردم قائم شهر راز تداوم اعتماد مردم و مقام معظم رهبری به دولت یازدهم را توجه این دولت به حساسیت های نظام در حوزه اسرار نظامی و رفع مشکلات اقتصادی دانست.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: رفتار دولت در حوزه‌های مختلف تاکنون رفتار عاقلانه‌ای بوده است و سخنان شب گذشته رییس‌جمهور نیز درست و منطقی بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: باید به دولت اعتماد کرد و دولت نیز باید به حساسیت‌های نظام در حوزه‌های مختلف اقتصادی و نظامی و ... توجه داشته باشد تا بتواند مثل قبل اعتماد مردم و رهبری را همچنان همراه خود داشته باشد.

وی نگرانی‌ها نسبت به هزینه‌کرد پول‌های بلوکه شده کشور را بی‌مورد دانست و افزود: دولت‌مردان باید مراقب باشند پول‌های بلوکه شده صرف کارها و کالاهای وارداتی غیرضرور نشود بلکه با تدبیر، صرف کارهای اساسی و زیربنایی شود تا چالش بیکاری، فقر، تولید غیراقتصادی و توم و رکود رفع شود و مطمئنا در این مسیر اشتباه نخواهند کرد.

وی در عین حال با اشاره به عملکرد ضعیف برخی مدیریت‌ها در دستگاه‌های اجرایی، گفت: با وجودی که در برخی مسائل در برخی وزارتخانه‌ها نقاط ضعفی وجود دارد که ناشی از برخی شرایط کشور و عملکرد مدیران اجرایی است ولی در مجموع دولت در اکثر حوزه‌ها عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام

کد N909198

وبگردی