آفتاب
آقامحمدی در گفت‌وگو با ایسنا:

سران رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند

سران رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه سوزاندن نوزاد فلسطینی جنایت جنگی است، گفت که باید سران رژیم صهیونیستی با محاکمه در دادگاه‌های بین المللی، جزای کارشان را ببینند.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگوبا خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در واکنش به سوزاندن نوزاد 18 ماهه فلسطینی توسط اسرائیلی‌ها گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی است که توسط استکبار به وجود آمده که هر کاری از دستش بر می‌آید را در سرزمین اشغالی با ایجاد رعب و وحشت انجام می‌دهد و هیچ منعی نمی‌بیند.

وی افزود: اگر کشور دیگری این جنایت رژیم صهیونیستی در سوزاندن نوزاد را انجام می‌داد حتما شورای امنیت علاوه بر صدور قطعنامه، تمهیدات لازم را برای تنبیه و حمله نظامی انجام می‌داد حال اینکه هیچ واکنشی دربرابر این رژیم کودک کش صورت نگرفته است.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: البته تاکنون رژیم صهیونیستی جنایات بسیاری انجام داده است و آمریکا نیز اجازه صدور قطعنامه علیه این رژیم اشغال‌گر را در شورای امنیت سازمان ملل نداده است که اگر این اتفاق نیز می‌افتاد هیچ تحولی رخ نمی‌داد و در نهایت کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مثل انگلیس‌، آمریکا و فرانسه جلوی اقدامات عملی علیه رژیم صهیونیستی را می‌گرفتند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اگر با رژیم صهیونیستی برخورد می‌شد دیگر به خود جرات برای انجام چنین اقدامات ضد بشری را نمی‌داد. بنابراین در این شرایط کشورهای دارای وجدان سالم باید در برابر این اقدام،‌ اقدام عملی همچنین تحریم رژیم صهیونیستی و تعطیل سفارتخانه‌های این رژیم را انجام دهند تا دیگر شاهد این ماجراجویی‌ها و جنایت‌ها نباشیم.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه سوزاندن کودک 18 ماهه جنایت جنگی است گفت که باید سران رژیم صهیونیستی برای این اقدام در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند. البته چون رژیم صهیونیستی از سوی صاحبان قدرت حمایت می‌شوند نباید خیلی امیدی به این اقدام عملی داشت.

انتهای پیام

کد N909092

وبگردی