آفتاب
معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع:

انواع به‌روزترین شناورها، زیردریایی‌ها و پهپادها در حال تولید بومی است

انواع به‌روزترین شناورها، زیردریایی‌ها و پهپادها در حال تولید بومی است

قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از مدیران این حوزه در آستانه 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ‌قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران رادیو جوان، ایران، فرهنگ، ورزش، گفت‌و‌گو، تهران، نمایش، صبا و اقتصاد و مدیران مالی، فنی، پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش و آرشیو و مشاور اجرایی صدای جمهوری اسلامی ایران در آستانه 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.

براساس این گزارش، در ابتدای این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله صفاران معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با معرفی مأموریت و رسالت خطیر و کلان وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح‌، وظیفه پشتیبانی و تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را ‌برعهده دارد و به حول قوه الهی و با تلاش دانشمندان متخصص و متعهد صنعت دفاعی با بهره‌مندی از تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا توانسته است در این عرصه ‌ به موفقیت‌های چشمگیر دست یابد‌ و موجبات سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند تا ان‌شاء الله ملت شریف ایران و جوانان برومند عزیز با دستاوردهای ارزشمند صنایع دفاع آشنا شوند.

صفاران افزود: مجموعه صدای رسانه ملی نقش تعیین‌کننده‌ای در انعکاس دستاوردهای صنعت دفاعی کشور دارد بنابراین این حوزه با تبیین نقش صنعت دفاعی‌، اقدمات وزارت دفاع را با توجه به نوع مخاطب خود، به عموم جامعه اطلاع‌رسانی کند. ‌

نورالدین جعفری قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با ‌تبریک روز صنعت دفاعی به همه متخصصان صنعت دفاعی وزارت دفاع گفت: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران بی‌تردید برای امت اسلامی آرامش‌، عزت و قوت قلب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش متخصصان دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای ساخت تجهیزات دفاعی جهت تامین امنیت ایران اسلامی تاکید کرد: معاونت صدای‌ جمهوری اسلامی ایران آمادگی انعکاس تمام دستاوردهای صنعت دفاعی را که حاصل دسترنج متخصصین صنعت دفاعی و دانشمندان مومن و متعهد است را دارد.

در ادامه، سردار سرتیپ پاسدار مهندس سید مهدی فرحی معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این بازدید‌ ضمن خیر‌مقدم و خوش‌آمد‌گویی به مدیران ارشد رسانه ملی‌، با بیان اینکه امروز وزارت دفاع با روحیه خوداتکایی، خودباوری و خداجویی مجموعه‌ای از تجهیزات دفاعی مدرن را پس از تولید در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌دهد‌، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و استکبار جهانی تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شدیدی را برای کشورمان به وجود آورده‌ا‌ند اما با تلاش و پشتکار متخصصان کشورمان امروز بحمد‌الله تمام تجهیزات دفاعی مدرن، پیشرفته و کاملا بومی توسط جوانان برومند و فرهیخته ایران اسلامی ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

فرحی خاطرنشان کرد:‌ تحویل به موقع محصول و کیفیت بالا مهم‌ترین اصل در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات و دستاوردهای دفاعی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان‌های تابعه وزارت دفاع از جمله سازمان صنایع دفاع، هوافضا، صنایع الکترونیک، دریایی، جغرافیایی و صنایع هوایی افزود: امروز در بخش صنعت هوایی، اورهال تمام هواپیماها با بهترین کیفیت انجام می‌شود و در بخش پهپادها نیز انواع پهپاد در حال حاضر توسط صنعت دفاعی در حال تولید است.

وی با بیان اینکه در سازمان صنایع دریایی ساخت ناوشکن جماران و دماوند و انواع زیردریایی با بهترین کیفیت و نصب به‌روزترین تجهیزات در حال انجام است، تاکید کرد: به عنوان مثال ناوشکن جماران و دماوند چندی پیش تحویل نیروی دریایی ارتش شد.

در ادامه مدیران صدای جمهوری اسلامی از قسمت های مختلف نمایشگاه صنعت دفاعی بازدید کردند.

انتهای پیام

کد N908961

وبگردی