آفتاب

تصویب بازداشت تروریست های صهیونیست در کابینه امنیتی اسرائیل

تصویب بازداشت تروریست های صهیونیست در کابینه امنیتی اسرائیل

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی استفاده از اختیار قانونی برای بازداشت صهیونیست های افراطی مظنون به دست داشتن در حملات تروریستی به فلسطینیان را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب درباره موضوع آتش سوزی در یکی از روستاهای فلسطینی توسط صهیونیست های افراطی تشکیل جلسه داد.

در جریان حمله شهرک نشینان افراطی صهیونیست یک کودک ۱۸ ماهه در آتش سوزی به شهادت رسید و سایر اعضای خانواده وی نیز به شدت دچار سوختگی شدند. در پی وقوع این جنایت، نتانیاهو در بیانیه ای درباره جلسه یکشنبه شب خود اعلام کرد «نظرات کابینه درباره آتش سوزی و قتل در شهر دوما، این است که آن را اقدامی تروریستی می داند و از سرویس های امنیتی می خواهد تا تمامی گام های لازم را برای تحویل عاملان این حمله به عدالت انجام داده و از وقوع حوادث مشابه جلوگیری کنند.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین استفاده از «بازداشت اداری» برای افراد مسئول در این زمینه توسط دادستان کل را تایید کرده است. این در حالی است که جنایت اخیر صهیونیست ها موجب انتقاد های تند کشورها و سازمان های بین المللی شده و اعتراضات گسترده ای را نیز در کرانه باختری و نوار غزه به دنبال داشته است.

گفتنی است پس از حمله مرگبار به یک خانواده فلسطینی توسط صهیونیست های افراط گرا، موشه یعالون وزیر جنگ رژیم صهیونیسیت دستور داد تا نیروهای امنیتی از اختیار خود برای بازداشت اداری چهره های راست گرا استفاده کنند.

 

کد N908368

وبگردی