آفتاب
پس از قهرمانی در جام خیریه؛

ونگر: حالا با روحیه خوب لیگ را آغاز می‌کنیم

ونگر: حالا با روحیه خوب لیگ را آغاز می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس می‌گوید قهرمانی در جام خیریه روحیه تیم او را برای شروع لیگ برتر افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آرسنال موفق شد با برتری یک بر صفر برابر چلسی، فاتح جام خیریه شود و برای دومین بار این جام را کسب کند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از قهرمانی تیمش در جام خیریه گفت: از نظر بدنی ‏دچار مشکل شدیم. زمین شرایط خیلی خوبی نداشت. ما 1-0 پیش افتادیم و شاید کمی بیش از اندازه برای ‏حفظ برتری‌مان تلاش کردیم اما مطمئنا به دنبال کسب پیروزی بودیم. توانستیم تیم حریف را تحت فشار بگذاریم و به چیزی که شایسته آن بود برسیم. باز هم باید اعتراف کنم که ما از نظر فیزیکی امروز مشکلاتی داشتیم و وضعیت زمین هم به هیچ عنوان خوب نبود. بعد از اینکه 1-0 پیش افتادیم، خیلی برای حفظ نتیجه جنگیدیم. در مجموع عملکرد خوبی داشتیم، با وجود اینکه در پیش فصل قرار داریم، از عملکرد مستحکم تیم در خط دفاعی بسیار راضی‌ام، اکنون در آستانه شروع فصل جدید در شرایط بسیار خوبی هستیم. تمرینات پیش فصل خیلی خوب پشت سرگذاشته شده و باید سعی کنیم به عملکرد خوبمان برای شروع لیگ استمرار دهیم، ما از روحیه خوبی برای شروع لیگ برخوردار هستیم.

ونگر ادامه داد: وقتی از دفاع خارج می‌شدیم، خطرناک به نظر می‌رسیدیم. در خط حمله زهردار بودیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کنیم. نمی‌دانم چرا در نیمه دوم بازیکنانم بیش از اندازه در زمین خودی ماندند. ما در لحظاتی دستپاچه بودیم و شاید به این خاطر بود که کمی مقابل چلسی استرس داشتیم چرا که مدت‌ها بود آنها را شکست نداده بودیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان گفت: ما پیتر چک را داریم و از توانایی‌های او خبر داریم. البته فصل قبل نیز در نیم فصل دوم طی 19 بازی 13 گل دریافت کردیم و این نشان از صلابت تیم ما در دفاع و دروازه دارد.

آرسنال در اولین دیدار خود در لیگ برتر 18 مرداد در خانه به مصاف وستهام خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N908340

وبگردی