آفتاب

حزب الله: آمریکا عاجز از تحقق دستاوردهای مقاومت بوده است

حزب الله: آمریکا عاجز از تحقق دستاوردهای مقاومت بوده است

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله اعلام کرد که آن‌چه که مقاومت در لبنان علیه طرح تکفیری رقم است، آمریکا و ابرقدرت‌ها از تحقق آن در سوریه و عراق عاجز بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، "نبیل قاووق"، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله در مراسمی با بیان این مطلب عنوان داشت: در این نبرد که از افغانستان تا نیجریه کشیده شده است، می‌بینیم که بزرگترین دستاورد در رویارویی با طرح تکفیری توسط مقاومت اسلامی محقق شده است و مقاومت آنچه که در قلمون و بلندی‌های عرسال از باب مسئولیت ملی آغاز کرده است، تکمیل خواهد کرد، چرا که همچنان پرچم‌های سیاه تکفیری‌ها بر بالای کوه‌های مشرف به عرسال وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ادامه نبرد بلندی‌های عرسال یک وظیفه ملی، استراتژیک و تاریخی جهت حفاظت از لبنان است و مقاومت آن‌چه که در زبدانی با ارتش سوریه آغاز کرده است، تکمیل خواهد کرد؛ چرا که نبرد در آن‌جا به منزله حفاظت از لبنان و حفاظت از مردم ما در بقاع در مقابل گروهک‌های تکفیری است که منطقه زبدانی را به عنوان مقر و گذرگاهی برای حملات خود انتخاب کرده‌اند.

نبیل قاووق گفت: ما با موضع کسانی که به نبرد مقاومت در عرسال، قلمون و زبدانی اعتراض می‌کنند، غافلگیر نشدیم؛ چرا که برخی از گروه‌های سیاسی لبنان که علیه مقاومت در سال 2006 توطئه کرده و بر روی اسرائیل حساب باز کردند، همان آن‌ها در حال حاضر بر گروهک‌های تکفیری حساب باز کرده و علیه مقاومت توطئه چینی می‌کنند.

این مقام حزب الله این نصیحت را به گروه 14 مارس نیز کرد که بر گروهک‌های تکفیری در سوریه حساب باز نکند و به تجاوزهای جبهه النصره علیه مردم سوریه توجه نکند تا آن‌ها نیز به همراه این تکفیری‌ها سقوط نکنند.

انتهای پیام

کد N908270

وبگردی