آفتاب
احمدی در گفت‌وگو با ایسنا:

سوزاندن نوزاد 18 ماهه نشان دهنده ضعف و عصبانیت اسرائیل است

سوزاندن نوزاد 18 ماهه نشان دهنده ضعف و عصبانیت اسرائیل است

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سوزاندن نوزاد 18 ماهه فلسطینی نشان دهنده ضعف و عصبانیت رژیم صهیونیستی است گفت که رژیم صهیونیستی به واسطه چنین جنایاتی دچار بحران هویت شده است.

حجت الاسلام وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سوزاندن نوزاد 18 ماهه فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی بعد از گذشتن 65 سال از عمر ننگین‌اش با آواره کردن مردم فلسطین و کشتن آن‌ها و با حمایت مجامع بین‌المللی شدیدترین جنایات را انجام داده است که به همین دلیل از این رژیم به عنوان رژیم کودک کش تعبیر می‌شود.

وی با بیان اینکه سوزاندن نوزاد 18 ماهه برای رژیم صهیونیستی جنایت جدید نیست گفت: اگر عمر ننگین این رژیم ادامه پیدا کند باز هم این جنایات را مرتکب خواهد شد که برایش خیلی کار عجیب و غریبی نیست چون از ماهیتش چنین جنایاتی سرچشمه می‌گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به واسطه چنین جنایاتی دچار بحران هویت شده است، افزود: رژیم اشغالگر قدس در سطح مجامع عمومی و به لحاظ افکار عمومی کاملا منزوی شده است و می‌خواهد هویت‌شان را با این جنایات بدست آورد، حال اینکه این جنایات تنها نشان دهنده ضعف و عصبانیت آن‌هاست که بعد از گذشت 65 سال از عمر ننگین‌شان دچار بحران هویت شده‌اند.

احمدی ادامه داد: به باور برخی از صاحب‌نظران شرایط در چند سال آینده به سمت از بین رفتن رژیم صهیونیستی پیش می‌رود که این بخاطر کشتار و جنایات و خونریزی‌هایی است که در حق ملت فلسطین روا داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مجامع بین‌المللی مرده‌اند، گفت: مجامع بین‌المللی ابزاری برای قدرت‌ها جهت اعمال فشار هستند که خفقان گرفته‌اند،نمونه آن سکوت نسبت به جنایات سعودی‌ها در یمن ، جنایات رژیم اقلیت حاکم بر مردم بحرین و جنایات داعش است که به واسطه آموزش‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل نسبت به گروه‌های تروریستی انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: مجامع بین المللی در شرایطی خفقان گرفته‌اند که در برابر کشته شدن حیوانی سر وصدای بسیار راه می‌اندازند، بنابراین نه تنها امیدی به این مجامع نیست بلکه ملت‌ها نیز ارزشی برایشان قائل نمی‌شوند چون این مجامع مرده‌اند ، حیاتی ندارند و تنها در راستای اهداف قدرت‌ها حرکت می‌کنند و نمی‌توانند حتی اظهارنظری بکنند.

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر این جنایات توسط مجامع بین المللی محکوم می‌شد، شاید دیگر امروز شاهد این تنوع و گسترش جنایات در سراسر دنیا نبودیم که هر روز هزاران انسان بی‌گناه توسط نیروهای تروریستی و تروریسم دولتی همچون رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند.

انتهای پیام

انتهای پیام

کد N907703

وبگردی