آفتاب

دستگیری قاچاقچی که قصد رشوه دادن به پلیس داشت

دستگیری قاچاقچی که قصد رشوه دادن به پلیس داشت

رییس کلانتری 136 فرجام از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر که برای رهایی، پیشنهاد رشوه صد میلیون تومانی به مامور پلیس را کرده بود، خبر داد.

سرگرد علی پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این‌باره گفت: در ساعت 13 روز چهارم مرداد ماه امسال عوامل گشت انتظامی کلانتری 136 فرجام درحال گشت زنی در خیابان هنگام بودند که مشاهده کردند راننده یک دستگاه خودرو پراید در حال فروش مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه مأموران بلافاصله این فرد را تحت تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند، افزود: مأموران با تعقیب نامحسوس این فرد متوجه شدند که او در حال رفتن به یک زیر پله درخیابان استخر است. همچنین مشخص شد که نامبرده یکی از افراد سابقه‌دار در امر خرید و فروش مواد مخدر در محدوده شرق تهران است که با کسب این اطلاعات ماموران درصدد دستگیری وی برآمدند.

رییس کلانتری 136فرجام با بیان اینکه متهم به محض رویت مأموران اقدام به قرار از محل کرد، افزود: ماموران اقدام به تعقیب وی کرده و پس از دقایقی در خلال یک تعقیب و گریز پلیسی متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

پرویزی افزود: در بازرسی از وی و خودرویش مقادیر قابل توجهی تریاک، سه دستگاه ترازو و یک قبضه قمه کشف و ضبط شد که تمامی این موارد به همراه خودرو متهم به مقر پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینکه پس ازتوزین مواد، مقدار آن 51 کیلوگرم بود، اظهارکرد: متهم که خود را جابر معرفی کرده بود هنگام انتقال به مقر پلیس نیز پیشنهاد رشوه صد میلیون تومانی داده بود که مأمور وظیفه شناس بلافاصله رشوه را رد و طی صورت جلسه ضمیمه پرونده اش کرده بود.

به گفته رییس کلانتری 136فرجام در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام
کد N907287

وبگردی