آفتاب

تیراندازی ها در بروکلین یک کشته و ۷ زخمی بر جا گذاشت

تیراندازی ها در بروکلین یک کشته و ۷ زخمی بر جا گذاشت

پلیس آمریکا اعلام کرد که در جریان تیراندازی ها در منطقه بروکلین شهر نیویورک دست کم یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت گاتومیست، پلیس نیویورک اعلام کرد که جسد دانل اسمیت ۲۴ ساله را حوالی ساعت یک و ۴۲ دقیقه بامداد در نزدیکی خیابان ۹۰۱ شرقی خیابان پنجاه و ششم در حالی که چندین تیر به وی شلیک شده بود، پیدا کرده است.

یکی از ساکنین محلی که قتل این جوان ۲۴ ساله در آن رخ داده می گوید: من صدای چندین تیراندازی مختلف را شنیدم. دیوانگی است که بخواهیم به زندگی در این مکان و به این شیوه ادامه دهیم. من از اینکه در این خانه بخواهم زندگی کنم، می ترسم زیرا که تمام شب صدای تیراندازی می آید.

براساس این گزارش، پیش از این تیراندازی دو زن در حمله یک مرد مسلح از ناحیه دست زخمی شدند. در یک حمله جداگانه به سمت یک مرد ۲۹ ساله در محله فلت لندز نیز وی در بیمارستانی در بروکلین با حال وخیم بستری شده است.

همچنین در ساعت ۲ صبح روز شنبه یک مرد مسلح مردی ۳۴ ساله و یک مرد ۴۷ ساله را که به همراه خانمی ۱۸ ساله بودند، هدف قرار داد و هر سه را زخمی کرد.

در همین حال مردی ۳۶ ساله زمانی که قصد داشت از فروشگاهی در جزیره کوانی در نزدیکی خیابان ۲۳ غربی سرقت کند، توسط پلیس به ضرب گلوله زخمی شد. شرایط وی در بیمارستان با ثبات گزارش شده است.

 

کد N907099

وبگردی