آفتاب

تقاضای برگزاری کنگره حزب همبستگی به وزارت کشور فرستاده شد

تقاضای برگزاری کنگره حزب همبستگی به وزارت کشور فرستاده شد

محمد سالاری به عنوان قائم مقام دبیر کل حزب همبستگی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در آخرین جلسه شورای عالی حزب همبستگی که با حضور دبیرکل، هیات رییسه و اعضای شورای عالی حزب برگزار شد، برگزاری کنگره این حزب به تصویب رسید و شورای عالی این حزب طی نامه ای از معاونت سیاسی وزیر کشور و رییس کمیسیون ماده 10 قانون احزاب خواستار موافقت با برگزاری کنگره حزب همبستگی شد.

در بحث ها و تبادل نظراتی که در ارتباط با نحوه و زمان برگزاری کنگره به عمل آمد نهایتا شورای عالی حزب، اعضای کمیته برگزار کننده کنگره را انتخاب کرد و مقرر شد پیگیری‌های لازم جهت طی فرایند اداری و قانونی کنگره را انجام دهند.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد علی‌اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی و بر اساس تبصره 16 ماده 16 اساسنامه این حزب، محمد سالاری به عنوان قائم مقام دبیر کل حزب همبستگی به شورای عالی پیشنهاد شد که به اتفاق آرا، وی به عنوان قائم مقام حزب همبستگی انتخاب شد.

محمد سالاری در حال حاضر مدیر مسئول روزنامه اسرار و عضو شورا و رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای چهارم شهر تهران است.

لازم به ذکر است عباس میرزا ابوطالبی نایب رییس اول شورای عالی، کریم ملک آسا نایب رییس دوم و محمدرضا همایونی و منصور کمالی نیز منشیان شورای عالی حزب همبستگی هستند که در این جلسه مقرر شد عباس میرزا ابوطالبی به عنوان نماینده حزب همبستگی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همراه با دبیر کل یا قائم مقام حضور داشته باشد.

انتهای پیام

کد N906907

وبگردی