آفتاب

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش «موتورهای درون سوز و نفت»

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش «موتورهای درون سوز و نفت»

فراخوان مقاله نهمین همایش بین‌المللی «موتورهای درون سوز و نفت» با محوریت «تدوین سند راهبردی سوخت، قوای محرکه و محیط زیست» و به منظور جلب مشارکت دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، واحدهای صنعتی،‌ نفت و گاز و نهادهای سیاست‌گذار آغاز شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، مهندس امیرعباس حسینی، جانشین و معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان این‌که دکتر امی ریاست کمیته علمی این همایش را بر عهده دارد، گفت: کمیته علمی این همایش شامل 45 نفر است که متخصصان و محققان پژوهشگاه صنعت نیز حضور فعالی در آن دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه، صنعتگران و دانشگاهیان می‌توانند با ارسال مقاله، ثبت نام در همایش و کارگاه‌ها و برنامه‌های جانبی در این رویداد حضور داشته باشند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در سرفصل‌های مختلفی شرکت کرده و مقالات خود را تا 31 شهریور‌ماه به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

دبیر اجرایی این همایش با تاکید بر این‌که مقالات برتر، در دو شماره ویژه از فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات موتور به چاپ خواهد رسید، افزود: این همایش با محورهای متفاوتی برگزار خواهد شد و مواردی همچون تدوین راهبرد سوخت و قوای محرکه، سوخت‌های نوین و پاک، فناوری‌های نوین موتور، احتراق در موتورهای درون‌سوز و مهار آلایندگی ناشی از آن و آلایندگی موتورهای درون‌سوز در کلان شهرها از مهم‌ترین محورهای این همایش محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: طراحی و ساخت موتورهای درون‌سوز و قطعات آن، مهندسی مواد در موتور و قطعات جانبی، خنک‌کاری و انتقال حرارت از دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

حسینی در خصوص زمان ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش گفت: علاقه‌مندان می‌توانند متن کامل مقالات خود را تا 31 شهریور به دبیر خانه همایش ارسال کرده و همچنین اعلام نتایج اولیه داوری، 30 مهر ماه است.

بر اساس این گزارش، نهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون‌سوز و نفت با همکاری انجمن موتور علمی ایران، پژوهشگاه صنعت نفت و مشارکت دانشگاه تربیت مدرس، شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو (ایپکو) و پژوهشکده فناوری قوای محرکه پیشرو در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه امسال در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی iranengine.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N906572

وبگردی