آفتاب
نماینده همدان در مجلس:

مدیران با جدیت مسکن مهر را قبل از فصل سرما به نتیجه برسانند

مدیران با جدیت مسکن مهر را قبل از فصل سرما به نتیجه برسانند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران با جدیت و پیگیری مسکن مهر را قبل از فصل سرما به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان،"امیر خجسته" در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان که باحضور قائم مقام وزیر مسکن برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مهم مردم توجه به رفع مشکلات مسکن مهر است.

وی افزود: خوشبختانه پروژه مسکن مهر در همدان نسبت به سایر استان‌ها به‌خوبی کار شده است اما با توجه به اینکه به‌زودی فصل سرما فرا می‌رسد لازم است مدیران توجه بیشتری به اتمام هرچه سریع‌تر مسکن مهر داشته باشند.

وی تصریح کرد: از 13 هزار واحد مسکن مهر شهرستان همدان باید حداقل 5 هزار واحد قبل از فصل سرما آماده بهره‌برداری شود.

خجسته با بیان اینکه مسکن مهر شهرستان با مشکلاتی همچون تامین آب، برق، گاز و زیرساخت‌ها مواجه است، عنوان کرد: مسئولان استان در تلاش هستند این مشکلات را حل کنند و باید قبل از فصل سرما این مسائل رفع شود.

نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به اینکه 18 میلیارد تومان یارانه مسکن مهر به شهرستان همدان تزریق شده است، افزود: 6 میلیارد تومان بودجه از وزارتخانه درخواست کردیم که به استان همدان اختصاص داده شود البته همه مشکلات با اعتبار حل نخواهد شد بلکه نیازمند مدیریت خوب است.

انتهای پیام

کد N904887

وبگردی