آفتاب
معاون ساماندهی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

فضای مجازی اولویت معاونت جوانان/ توجه جدی به NGO جوانان روستایی

فضای مجازی اولویت معاونت جوانان/ توجه جدی به NGO جوانان روستایی

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه فضای مجازی در اولویت معاونت جوانان است گفت: آینده مدیریت اجتماعی دنیا و ایران در دست جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه گردهمایی سراسری مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در شهرکرد، اهداف برگزاری این نشست را ارائه سیاست ها، راهبردها و برنامه های جدید حوزه جوانان، ایجاد همگرایی بین دانسته ها و تجربه های ملموس در استان ها و ستاد ساماندهی و همچنین ایجاد حرکت و انگیزه برای هم افزایی بین استانها و اشتراک تجربه ها بیان کرد.

وی با اشاره به مدت کوتاه مسئولیت خود و اینکه تصمیم دارد از کارهای سطحی و تبلیغی بپرهیزد، بیان کرد: در عین حال اتلاف وقت نباید صورت گیرد و از غیر واقع گرایی در حوزه جوانان پیشگیری می کنیم و تلاش می کنیم آمارسازی هایی که تصویر غلط از جوانان را ایجاد می کند را از بین ببریم.

وی با اشاره به تلاش برای مشارکت حداکثری بخش عمومی و خصوصی اظهار داشت: باید کاملا در صحنه عمل درگیر موضوعات جوانان باشیم و یک رابطه با برنامه، هدفمند، مستمر و با رفاقت شکل بگیرد.

رستمی تصریح کرد: امیدوارم مشارکت حداکثری باعث شکل گیری یک دوره جدید در مدیریت جوانان کشور شود.

وی افزود: نباید توقعات را بالا ببریم، تحریم ها برداشته خواهد شد، اما قرار نیست که تصور کنیم موضوع اجتماعی مانند جوانان با برداشته شدن تحریم، تغییر فضا پیدا می کند. توقعمان را در خود و جامعه جوان بالا نبریم و کمک کنیم فضای به وجود آمده، فضای بانشاط برای جوانان باشد.

وی خطاب به معاونان استانها گفت: هر مسئولی در سطح ملی از هر وزارتخانه ای وارد استان می شود دیدار با جوانان روستایی و گفتگو با NGOها را برای وی فراهم کنید.

وی همچنین به عدم حضور دختران جوان در دید و بازدیدها اشاره کرد و گفت: سرنوشت کشور به دختران جوان وابسته است و در پستو نگه داشتن دختران و عدم مشارکت در فضای اجتماعی یک خطر است، باید NGOهای دختران جوان را فراهم کرده و مشارکت آنها را زیاد کنیم.

رستمی گفت: آینده مدیریت اجتماعی دنیا و ایران در فضای مجازی است، فضای مجازی در اولویت ماست و باید در استان، ماهی یک کمپین در فضای مجازی ایجاد شود و شبکه های اجتماعی مجازی که از سیاست های مقام معظم رهبری است به عنوان یک موضوع جدی مورد توجه قرار گیرد.

رستمی تصریح کرد: اجازه نداریم با اقدامات ندانسته یا نامناسب، ناامیدی را گسترش دهیم.

کد N904853

وبگردی