آفتاب
تحولات عراق؛

۱۱ کشته و زخمی بر اثر دو انفجار در بغداد/ ادامه پاکسازی «الرمادی»

۱۱ کشته و زخمی بر اثر دو انفجار در بغداد/ ادامه پاکسازی «الرمادی»

کشته و زخمی شدن ۱۱ شهروند عراقی بر اثر وقوع دو انفجار تروریستی در بغداد و ادامه عملیات پاکسازی شهر الرمادی در استان الانبار از لوث تروریست‌ها از مهمترین اخبار امنیتی عراق به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، یک خودرو بمب گذاری شده امروز پنجشنبه در منطقه «الحسینیه» واقع در بغداد پایتخت عراق منفجر شد.

بر اساس این گزارش، به دنبال وقوع این انفجار یک شهروند عراقی کشته و چهار تَن دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

همزمان با این انفجار، یک خودرو بمب گذاری شده دیگر نیز در منطقه «الطارمیه» واقع در پایتخت عراق منفجر شد.

منابع بیمارستانی در عراق اعلام کردند که به دنبال وقوع این انفجار دو غیرنظامی کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند. حال برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر، رسانه های عراقی از انفجار یک خودرو حامل نظامیان عراقی در منطقه «بنی زید» واقع در غرب بعقوبه در استان دیالی خبر می دهند.

منابع امنیتی اعلام کردند که در پی این انفجار سه نظامی عراقی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

در همین حال، عملیات گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق علیه تروریست های تکفیری داعش در منطقه «الحصیبه» در شهر الرمادی همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که حدود یک ماه پیش ارتش عراق از پاکسازی کامل این منطقه از لوث تروریست های داعش خبر داده بود اما هم اکنون تکفیریها بار دیگر تا حدودی موفق به نفوذ در آن شده اند.

کد N904792

وبگردی