آفتاب
تورنمنت اطلس اسپورت چین؛

تیم ملی بسکتبال برابر اسلواکی پیروز شد/ صعود به نیمه نهایی

تیم ملی بسکتبال برابر اسلواکی پیروز شد/ صعود به نیمه نهایی

تیم ملی بسکتبال در سومین دیدار خود در تورنمنت اطلس اسپورت مقابل اسلواکی پیروز شد و به عنوان تیم دوم گروه اول مسابقات راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسلواکی در چارچوب سومین روز تورنمنت بین المللی اطلس اسپورت چین عصر امروز چهارشنبه با قضاوت سرداور چینی در شهر سوژو برگزار شد که طی آن ملی پوشان بسکتبال ایران با نتیجه ۷۵ بر ۵۹ برابر حریف به برتری دست یافتند.

ملی پوشان بسکتبال ایران با برتری ۱۸بر ۱۴ و ۲۲ بر ۷ در کوارترهای اول و دوم، نیمه نخست بازی را با برتری خود تمام کردند. آنها در کوارتر سوم به تساوی ۲۰ بر ۲۰ رضایت دادند و کوارتر چهارم را هم با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ واگذار کردند اما در مجموع برنده این مسابقه شدند.

تیم ملی بسکتبال که از ترکیب حامد حداد، صمد نیکخواه بهرامی، سعید داورپناه، آرمان زنگنه و مهدی کامرانی برای آغاز دیدار با اسلواکی استفاده کرد با شکست این تیم و با توجه به بردی که روز گذشته برابر ایتالیا کسب کرد به عنوان تیم دوم گروه نخست تورنمنت اطلس اسپورت راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پیش از دیدار ایران مقابل اسلواکی، تیم بسکتبال چین در مصاف با ایتالیا ۷۲ بر ۶۴ پیروز شد و با تثبیت صدرنشینی خود در گروه اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم ملی بسکتبال روز پنجشنبه استراحت دارد و روز جمعه در مرحله نیمه نهایی تورنمنت اطلس اسپورت با برنده دیدار دو تیم لیتوانی و آمریکا دیدار خواهد کرد.

کد N904326

وبگردی