آفتاب

نشست هم‌اندیشی شبکه بازار با اتحادیه‌های تهران

نشست هم‌اندیشی شبکه بازار با اتحادیه‌های تهران

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران شبکه تلویزیونی بازار با روسای اتحادیه‌های تهران، روز سه‌شنبه - ششم مرداد سال جاری - در شبکه بازار برگزار شد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، در ابتدای نشست، دکتر مجتبی باطبی - مدیر شبکه تلویزیونی بازار - ضمن تبیین و تشریح عملکرد این شبکه، درباره برگزاری نشست با روسای اتحادیه‌های تهران اظهار کرد: به دلیل اهمیت و نقش موثری که اتحادیه‌ها در بازار و اقتصاد دارند، این نشست با حضور روسا و اعضای هیات مدیره و کارشناسان اقتصادی به منظور معرفی، هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات برگزار شده است.

وی افزود: شبکه تلویزیونی بازار با هدف تحول آفرینی و همچنین ظرفیت‌سازی در فضای کسب و کار و تولید و همچنین ترویج برندهای برتر ایرانی فعالیت می کند. ایجاد ارتباط و تهیه گزارش خوب و مورد پسند از مشاغل و صنوف گوناگون و همچنین معرفی ظرفیت های تولید در کشور مستلزم شناخت کافی از آنها است که این مهم محقق نمی شود مگر اینکه اتحادیه ها دراین زمینه با شبکه بازار همکاری و تعامل کنند.

در این نشست که روسا و اعضای هیات مدیره اتحادیه‌های آهن فروشان، مصنوعات پلاستیک و نایلون، ماشین آلات صنعتی کشاورزی، پوشاک و فرش فروشان حضور داشتند، ضمن قدردانی از شبکه بازار درخصوص دعوت از آنها و همچنین توجه ویژه به اتحادیه ها و اصناف در شبکه بازار نظرات، دیدگاهها، انتظارات و مشکلات صنفی خود را بیان کردند و خواستار انعکاس آن در برنامه های شبکه بازار شدند.

در پایان نشست مدیر شبکه تلویزیونی بازار، ضمن تشکر از حضور همه مهمانان خواستار استمرار این نشست ها شدند و آماگی شبکه بازار را برای ارتباط و تعامل با اتحادیه های کشور اعلام کردند.

انتهای پیام

کد N904129

وبگردی