آفتاب

اخراج سه نماینده مجلس از جبهه پایداری صحت دارد؟/ پاسخ سخنگوی سابق این جبهه را بخوانید

اخراج سه نماینده مجلس از جبهه پایداری صحت دارد؟/ پاسخ سخنگوی سابق این جبهه را بخوانید

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عضویت دو نماینده مجلس در تشکل متبوعش را تائید نکرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اینکه آیا دو نماینده تهرانی که این روزها در رسانه ها به عنوان دو عضو تندروی جبهه پایداری مطرح هستند، از اين جبهه اخراج شده اند؟، گفت: این آقایان ابتدا از هیئت موسس جبهه پاداری بودند. اما پس از مدت کوتاهی از عضویت در شورای مرکزی این حزب، کناره گیری کردند.

وی در پاسخ به اینکه این کناره گیری به در خواست اين نمايندگان دلواپس صورت گرفته و یا اعضای شورای مرکزی به این نتیجه رسیده اند؟، تصریح کرد: خیر، آقایان کوچک زاده و رسايي با بیان این دلیل که نمی خواهیم در کار تشکیلاتی محدود باشیم و مي خواهيم به ایفای بهتر وظیفه نمایندگی بپردازيم، این در خواست را مطرح کرده که مورد موافقت اعضا نیز قرار گرفت.

قاضی زاده همچنین در واکنش به خبر برکناري روح الله حسینیان از شورای مرکزی این جبهه نيز گفت: آقای حسینیان همچنان در شورای مرکزی جبهه پایداری عضویت دارند و در خواستی برای کناره گیری نداشته اند.

گفتنی است؛ 17 عضو اصلي شوراي مركزي جبهه پايداري عبارتند از: مرتضي آقاتهراني، روح‌الله حسينيان، ‌صادق محصولي، اصغر زارعي، كامران باقري‌لنكراني، مجيد متقي‌فر، سقاي بي‌ريا، سيدمحمود نبويان، محمد سليماني، غلامحسين رضواني، زهره طبيب‌زاده، فاطمه آليا، قاسم روانبخش، سيدمحمدرضا حسيني، علي خطيبي شريفيه، ميثم نيلي، هاشم موسوي.
همچنين حسن حميدزاده، ستار هدايت‌خواه، حسين جلالي، عليرضا عسگريان، سيداميرحسين قاضي‌زاده اعضای علی البدل شورای مرکزی این جبهه را تشکیل می دهند که البته تصميم بر اين گرفته شده كه اعضاي علي‌البدل نيز در جلسات شوراي مركزي حضور داشته باشند تا در جريان تصميمات قرار بگيرند.

در همین حال، چندی پیش در برخی محافل خبری مطرح شده بود که حمید رسایی، مهدی کوچک زاده و روح الله حسینیان از جبهه پایداری اخراج شده و دلیل این اتفاق نیز مواضع تند آن ها در مجلس بوده که به جبهه پایداری منتسب می شود. این روزها بحث وحدت جبهه پایداری با گروههای دیگر اصولگرا مطرح است که گفته می شود یکی از شروط تحقق این وحدت از سوی اصولگرایان، کنار گذاشتن تندروهای پایداری عنوان شده است.

27220

کد N904097

وبگردی