آفتاب
میثم حسینی در گفتگو با مهر:

لیگ را با بردن استقلال شروع می‌کنیم/ هنوز از پرسپولیس طلبکارم

لیگ را با بردن استقلال شروع می‌کنیم/ هنوز از پرسپولیس طلبکارم

مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان با بیان اینکه در هفته اول بازی مشکلی را مقابل استقلال خواهیم داشت گفت: با توجه به شرایط میزبانی مقابل استقلال به سه امتیاز دست پیدا خواهیم کرد.

میثم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار رضایت از حضورش در سیاه جامگان گفت: خوشحالم که به این تیم مشهدی پیوستم و در شهری بازی می کنم که می توانم هر روز به زیارت امام هشتم بروم.

وی درخصوص وضعیت سیاه جامگان نیز گفت: این تیم با مربیگری رسول خطیبی و حمایت‌های برادرش می تواند یکی از مدعیان این فصل باشد و تیم هایی که به مشهد خواهند آمد نمی توانند خود را از پیش برنده بدانند.

مدافع سیاه جامگان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا قبل از شروع فصل که تنها یک هفته باقی مانده است بتوانیم با تمرینات منظمی که انجام می دهیم با آمادگی کامل به مصاف استقلال برویم.

حسینی با تشکر از کادر فنی سیاه جامگان نیز گفت: از اینکه رسول خطیبی به من اطمینان کرد بسیار ممنون هستم و من دین خود را به او و برادرش سعید رمضانی ادا خواهم کرد و تلاش می کنم با تمرینات خوب و بازی های قابل قبولی که برای این تیم انجام می دهم موجبات رضایت کادر فنی را فراهم کنم.

وی در خصوص حضورش مقابل استقلال نیز گفت: من روزهای خوبی را در استقلال گذراندم و برای کادر فنی این تیم احترام خاصی قائل هستم اما به تیم سیاه جامگان تعهد دارم و با تمام وجودم بازی خواهم کرد تا بتوانیم تیم استقلال را در مشهد شکست دهیم.

مدافع سیاه جامگان تاکید کرد: با توجه به اینکه میزبان هستیم و از حمایت هواداران مشهدی نیز برخورداریم تنها به سه امتیاز فکر می کنیم و می خواهیم اولین دیدارمان استقلال را شکست دهیم.

حسینی در پایان و در خصوص مطالباتش از پرسپولیس نیز گفت: بعد از گذشت دو سال هنوز هم از پرسپولیس طلبکارم و قرار است با طاهری جلسه ای بگذاریم تا ببینم می توانم مطالباتم را از ایشان دریافت کنم و امیدوارم او همکاری های لازم را انجام دهد تا من هم به طلبم که مدت هاست از زمان دریافتش گذشته برسم.

کد N904023

وبگردی