آفتاب
تابش در تذکر شفاهی:

لزوم نقد منصفانه توافق هسته‌ای/ آمریکا توان مقابله با ما را ندارد

لزوم نقد منصفانه توافق هسته‌ای/ آمریکا توان مقابله با ما را ندارد

نماینده اصلاح‌طلب مجلس با تأکید بر لزوم نقد منصفانه «برجام» در عین پرهیز از تفرقه، گفت: نه آمریکا و نه صهیونیست‌ها توان مقابله با ما را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش در نشست علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی گفت: یک سال و اندی از مصوبه شورای عالی آب برای احداث سد و تونل انتقال خط دوم آب به استان یزد می‌گذرد، اما کار شایسته‌ای انجام نشده است که از وزارت نیرو تسریع در این امر را انتظار دارم.

وی در ادامه با اشاره به پایان یافتن مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب اظهار داشت: ملت غرورآفرین و عزتمند ایران از ما انتظار آرامش، امنیت، اشتغال و تامین نیازهای معیشتی آبرومندانه دارند. بعد از سال‌ها مذاکره در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب و جدیت دولت و کاردانی تیم مذاکره کننده در عرصه هسته‌ای به توافقی رسیده‌ایم تا به تعبیر ریاست جمهوری، هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس تصریح کرد: ‌شاید این توافق فتح‌الفتوح نباشد، اما در وضع موجود مطلوب است؛ ممکن است باب طبع کسانی نباشد که در سایه تحریم‌ها به ثروت‌های باد آورده رسیده‌اند.

تابش ادامه داد: ما سیاسیون و موثرین در جناح ها و گروه ها باید تلاش کنیم ضمن بیان نقدهای منصفانه، مراقب باشیم که این مسئله به بیان رهبر معظم انقلاب موجب تفرقه و نفاق بین جناح ها و مردم نشود و اختلاف ما اسباب خوشحالی بدخواهان نظام را فراهم نکند و رانت‌خواران و ویژه‌خواران را بهره‌مند نسازد.

وی تأکید کرد: نه آمریکا و نه صهیونیست‌ها توان مقابله با ما را ندارند؛ در این موضوع نیز عاقلانه و مدبرانه باید عمل کنیم و از تفرقه که تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است، بپرهیزیم.

 

کد N904017

وبگردی