آفتاب
جعفری در تذکری مطرح کرد:

اسامی 80 نماینده را به عنوان مخالف مذاکرات منتشر کرده اند

اسامی 80 نماینده را به عنوان مخالف مذاکرات منتشر کرده اند

نمیانده مردم بجنورد در مجلس گفت: رسانه‌های منتصب به جناحی خاص اسامی 80 نماینده را منتشر کردند و گفتند آنها مخالف مذاکرات بودند که در انتخابات به آنها رأی ندهید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم جعفری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه ما انتظار داریم هیأت رئیسه در دفاع از همکاران خود جدی تر باشد گفت: بحث مذاکرات 12 سال طول کشید و مسائل مختلفی را نیز داشت که در این دو سال تلاش‌های بسیاری شد، کار منتقدین منصف این بود که واحدهایی که می توانست دشمن به آنها نفوذ کند را به شما شناسایی کرده تا در مذاکرات با صلابت و اراده بتوانید مقابل دشمن مکار بایستید.

وی ادامه داد:‌ متن توافق هسته ای باید به دقت ملاحظه شود و در مسیر قانونی تصویب قرار بگیرد و اگر تصویب شد در جریان اجرا نیز باید دقت شود چرا که طرف قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم بجنورد در مجلس همچنین تصریح کرد: برخی از رسانه های منتصب به جناحی خاص اسامی 80 نماینده را منتشر کردند و گفتند آنها مخالف مذاکرات بودند که در انتخابات به آنها رأی ندهید که این یک تخلف انتخاباتی بوده که وزارت کشور و ستاد انتخابات باید با آن برخورد کند، وزیر ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات نیز باید به این مسئله توجه کنند تا رسانه ها مطالبی کذب درج نکنند.

نماینده مردم بجنورد افزود: ما انتظار داریم کمیسیون اصل نود به این مسئله توجه کند آنچه که منتشر شده و نمایندگان گفتند عین صحبت مقام معظم رهبری بود که زیر شبه تهدید مذاکرات هرگز نمی‌رویم و گفته شد با آمریکایی که در خفا و علنی ما را تهدید نظامی می کند مذاکره ای نداریم نه اینکه با سایر اعضا لذا خواهش می کنم از این 80 نماینده مذکور دفاع شود.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس در پایان یادآور شد: مردم باید بدانند که نمایندگان معتقدند که با تهدیدکننده باید مانند خودش صحبت کرد.

انتهای پیام

کد N903907

وبگردی