آفتاب

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت تعرض به مسجدالاقصی

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت تعرض به مسجدالاقصی

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به مناسبت تعرض رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس مسجد‌الاقصی بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است: در آستانه چهل و پنجمین سال به آتش کشیدن مسجد‌الاقصی توسط صهیونیست‌ها در سال 1969 برگ جدیدی از توهین و بی‌احترامی علیه مسلمانان واماکن مقدس وروق خورد.

ورود چکمه‌پوشان متجاوز صهیونیستی در روزهای اخیر و بی‌حرمتی به زائرین قبله اول و تخریب در و تاسیسات مسجد، رویداد جدید و تخلفی است که به بهانه‌های مختلف صورت گرفت و حال آن که تعرض 2 به مسجدالاقصی در ایام روزه‌داری یهودیان به مناسبت تخریب هیکل سلیمان، از دلایل اصلی درگیر‌های اخیر با حمایت دولت صهیونیستی و اجرای یهودیان افراطی در عملی کردن نیت شوم انهدام مجسد‌الاقصی است.

این تجاوزات در حالی گسترش و ادامه می‌یابد که اعراب و کشورهای اسلامی با سکوت و محکوم نکردن این جنایات، مهر تاییدی به این رفتار صهیونیستی می‌زنند و حال آن که سازمان‌های بزرگی هم‌چون سازمان همکاری اسلامی با هدف صیانت از قداست و جایگاه مسجدالاقصی پس از 1969 به وجود آمده است. ولی متاسفانه دولت عربستان به عنوان میزبان مقر این سازمان به‌جای مقابله با تجاوز کار واقعی، در حال کودک‌کشی در یمن است و طبیعی است که این جنایات با تاکید قدرت‌ها و چشم‌پوشی سازمان‌های بین‌المللی در قالب‌های دیگری هم‌چون گسترش تونل‌سازی در زیر مسجد‌الاقصی و یا سیاست یهودی‌سازی یافته مسکونی و جمعیتی قدس در حال افزایش است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکوم کردن این تعرض و بی‌حرمتی به ساحت قبله اول مسلمین، از تمام مسلمانان ایران اسلامی و جهان اسلام و کلیه آزادگان و موحدان جهان می‌خواهد که نسبت به این دست اندازی‌های ضد مذهبی، ضد بشری و ضد تمدنی واکنش مناسب نشان داده آن را محکوم کنند. و از تمام راه‌های ممکن نسبت به توقف این تعضات اقدام کنند.

بدیهی است که رژیم صهیونیستی با این اقدمات کور، نمی‌تواند نسبت به جایگاه وحدت آفرین قدس در میان مسلمانان جهان با وجود سکوت خائنانه برخی دول سازشکار راهی از پیش ببرد. چرا که همه مسلمین امیدوار به اقامه نماز وحدت در صحن مسجد الاقصی در آینده‌ای نزدیک هستند.

ان‌شاءالله

انتهای پیام

کد N903833

وبگردی