آفتاب
سید احسن علوی:

اکنون سرآغاز فصل تازه از تاریخ تعامل با دنیا جهت ایجاد صلح جهانی است

اکنون سرآغاز فصل تازه از تاریخ تعامل با دنیا جهت ایجاد صلح جهانی است

نماینده مردم سنندج در مجلس می‌گوید که توافق هسته‌ای سرآغاز فصل تازه‌ای از تاریخ تعامل با دنیا جهت ایجاد صلح جهانی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیداحسن علوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک توافق هسته‌ای با 1+5 گفت: این توافق پایان سیاست ایران هراسی است که نوید سرآغاز فصل تازه از تاریخ تعامل با دنیا جهت ایجاد صلح جهانی و رفاه درونی ملی می دهد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دیگر توجیهی برای تداوم بی مهری ها با کردستان وجود ندارد، تصریح کرد: دولتمردان باید بدانند اگر غفلت کنند ممکن است مردم راه دیگری در پیش گیرند و از راه رفته خود پشیمان شوند.

نماینده مردم سنندج در مجلس در ادامه با اشاره به برخی مشکلات و مطالبات کردستان تصریح کرد: استقبال مردم از هیات دولت برگ دیگری از حماسه حضور مردم هوشیار کردستان را ورق زد تا برای بار دیگر دولت را مدیون خود کنند.

علوی همچنین تذکراتی در خصوص رسیدگی به پرداخت خسارت وارده در پی طوفان اخیر، کمبود آب ،حل مشکل بیمه کشاورزان و دسترسی مناسب به اینترنت به مسئولان اجرایی ارایه کرد.

وی در پایان گفت: به بازداشت تعدادی از معلمین معترض به معیشت خود در محوطه مجلس اعتراض دارم و قطعا مجلس به عنوان مامن و پناهگاه مردم باید با معترضین با سعه صدر برخورد کند.

انتهای پیام

کد N903759

وبگردی