آفتاب
پیرموذن:

برخی با توهین و پخش شبنامه در مجلس قصد انتقام از دولت را دارند

برخی با توهین و پخش شبنامه در مجلس قصد انتقام از دولت را دارند

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم از دعواهای بی‌حاصل سیاسی خسته شده‌اند اظهار کرد: برخی با توهین و پخش شب نامه در مجلس قصد انتقام از دولت و نمایندگان مردم را دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، کمال‌الدین پیرموذن درنطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: آغاز پایان ظلم و ستم به ایران و ایرانی با شهد شیرین به بار نشست.

وی ادامه داد: استقامت و پایمردی ملت و توافق عزتمدار و سازنده دولت با غرب بی‌تردید افزایش ثروت ملی، افزایش نشاط اجتماعی، افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی، رشد اقتصادی، اقتدار بیش از پیش نظام و کیان و باور شدن امید وغرور ملی را به ارمغان خواهد آورد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: با کمال تاسف عده‌ای علی رغم اندرزها و بیم‌دهی‌های رهبری با اظهارات توهین آمیز، با پخش شبنامه در مجلس و عملشان گویی قصد انتقام از دولت ، رییس و نمایندگان برآمده از اراده ملت و تلخ کردن کام مردم را دارند.

پیرموذن همچنین ضمن تبریک توافق هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار کرد: رجاء واثق دارم، دیگر در جهان و ایران ، نتانیاهوی اسراییلی، بی نر آمریکایی، جریان خاص ایرانی و جنایتکاران وهابی نمی‌توانند حرکت، حقانیت، مصلح بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، کارآمدی دولت و نیکی ایرانی و نیکویی ایرانی را از دلهای جامعه بشریت بزدایند.

وی افزود: در ایران در سال دولت و ملت دیگر احدی نمی‌تواند با بی‌توجهی به خواست واقعی رهبر و ملت و منافع ملک و ملت به مشارکت جدی مردم که رگ حیاتی استراتژی توسعه کشور و حضور میلیونی ملت در انتخابات پیش روی مجلس و تحقق حماسه سیاسی دیگر و حماسه اقتصادی امت آسیب برساند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر این که تخریب، خشونت ، خودسری، شب نامه ، اختلاف، انحصارگری و افراطی‌گری سم مهلک پیشرفت کشور و تعالی هموطنان است تصریح کرد: ملت از دعواهای سیاسی‌ بی حاصل و غوغا سالاری‌های ناپسند خسته و به آرامش خیال و تحقق حماسه اقتصادی با ظرفیت‌های شغلی فراوان نیاز دارند.

پیرموذن خاطرنشان کرد:‌ در هیاهوی دعوایان، صدای ملت شنیده نمی‌شود. ما بایستی اذهان خود را متحول سازیم.

وی همچنین با اشاره به 4 مرداد روز ملی کهن شهر اردبیل، گفت: از سفربرادرم دکتر جهانگیری به اردبیلی که خار چشم اختلاس‌گران و حیف و میل کنندگان بیت‌المال هم هستند تشکر می‌کنم.

این نماینده مجلس در پایان از نمایندگان ملت خواست در تصویب منطقه‌ی آزاد اقتصادی استان اردبیل تسریع کنند.

انتهای پیام

کد N903678

وبگردی