آفتاب
محصول جدید در راه است؛

عرضه «سونی اکسپریا زد۵» در ماه آینده

عرضه «سونی اکسپریا زد۵» در ماه آینده

محصول جدید کمپانی سونی با نام «سونی اکسپریا زد۵» با داشتن قابلیت هایی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و تراکم پیکسلی ۴۰۱ از ماه آینده وارد بازار فناوری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمپانی سونی در ماه های اخیر اسمارت فون های متنوع و متفاوتی را عرضه کرده که توانسته نگاه های مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. محصول جدید سونی که تا ماه آینده به بازار فناوری خواهد شد Sony Xperia Z۵ نام دارد. این اسمارت فون دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی است که نسبت به محصولات پیشین سری Z مانند Sony Xperia Z۳ Plus و Sony Xperia Z۴ از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و همینطور تراکم پیکسل ۴۰۱ppi اشاره کرد.

Sony Xperia Z۵ از Snapdragon ۸۱۰، پردازشگر گرافیکی Adreno ۴۳۰، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و همینطور دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل برخوردار است. این محصول به سنسور اثر انگشت نیز مجهز شده تا تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران و علاقه مندان به محصولات سونی قرار دهد.

سونی  Xperia Z۵ برای رقابت با محصولات سایر کمپانی ها مانند اپل  iPhone ۶s یا محصولات کمپانی سامسونگ مانند Galaxy S۶ edge+ و Galaxy Note ۵ در ماه آینده یعنی سپتامبر (شهریور ماه) وارد بازار فناوری خواهد کرد. این اسمارت فون در حالی در ماه آینده عرضه خواهد شد که خبرهای دیگری نیز از محصولاتی مانند Sony Xperia S۶۰ و Sony Xperia S۷۰  یا محصول بدون حاشیه سونی Xperia C۵ Ultra منتشر شده است.

کد N903288

وبگردی