آفتاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران:

شیعه‌هراسی توطئه تفرقه‌افکنانه استکبار جهانی است

شیعه‌هراسی توطئه تفرقه‌افکنانه استکبار جهانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، شیعه‌هراسی را یکی از پروژه‌های تفرقه‌افکنانه استکبار جهانی و حامیانش در جهان برشمرد و بر لزوم هوشیاری مسلمانان تأکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام نصیر نیک‌نژاد، اظهار کرد: همواره بندگان و خدا به هم نزدیکند، اما پاره‌ای از خطاها و معاصی موجب ایجاد فاصله بین بنده و خالق می‌شود و یکی از راه‌های کاهش این فاصله توبه و روزه‌داری و انجام عبادات ماه رمضان است.

نیک‌نژاد، تأکید کرد: هر اندازه انسان، با خلوص نیت و قصد قربت وارد ضیافت و میهمانی خدا شود، توانسته از برکاتی که خداوند در این ماه در اختیار همه گذاشته برخوردار شود. البته این امساک و محدودیت‌ها نباید منحصر به ماه رمضان باشد، بلکه این ماه فرصتی است برای تمرین و رفع نواقص و اشکالات رفتاری انسان‌ها برای ماه‌های دیگر سال.

وی در ادامه، به سفر تبلیغی خود به کشور مالزی اشاره کرد و جمهوری اسلامی را نعمت و عنایت بزرگ خداوند متعال بر مردم ایران برشمرد که در همه دنیا زبانزد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، با ارائه توضیحات کوتاهی درباره این کشور و شرایط جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی آن گفت: این کشور دارای ۳۰ میلیون جمعیت است که ۵۰ درصد، مسلمان سنی شافعی و ۵۰ درصد مابقی نیز چینی تبار، هندی و از نقاط دیگر دنیا هستند و طبق قانون، مسئولیت‌های کلیدی و مدیریتی به دست مسلمانان بوده، اما از لحاظ اقتصادی تحت سلطه چین است.

نیک‌نژاد، از پروژه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی به‌عنوان توطئه جدید استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی - عربی آنها در جهان نام برد که از جمله در کشور مالزی به وضوح مشاهده می‌شد، هر چند اعتقاد به عبادت و بندگی خدا را داشتند اما مسیر صحیح را گم کرده‌اند.

وی، در همین راستا خاطرنشان کرد: فطرت خداباوری و عطش به معنویت در وجود همه انسان‌ها وجود دارد و جایی که مظاهر فساد بیشتر باشد، التزام به رعایت موازین اسلامی از سوی مسلمانان بیشتر می‌شود به همین دلیل است که در ماه رمضان افراد بیشتری به اماکن و محافل مذهبی به‌ویژه مساجد روی می‌آورند در حالی که در ماه‌های دیگر اینگونه نیست و دقیقاً از همین فرصت باید برای شناساندن اسلام حقیقی به آنان استفاده کرد.

انتهای پیام

کد N903246

وبگردی