آفتاب

تقدیر نهادهای مختلف از حرکت ارزنده آندرانیک تیموریان

تقدیر نهادهای مختلف از حرکت ارزنده آندرانیک تیموریان

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی پس از اهدای جایزه بهترین هافبک لیگ چهاردهم توسط آندرانیک تیموریان به شهدای تبریز، از حرکت ارزشمند و پهلوانانه این بازیکن تقدیر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، در پیام سید محمد شروین اسبقیان آمده است: شهدا برای پاسداری از کیان اسلامی از همه چیز خود گذشتند تا به این کشور آسیب وارد نشود و ایثار و شهادت غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی هستند و عزت، استقلال، اقتدار، پیشرفت، امنیت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و فرهنگ شهادت، فرهنگ عزت و ولایتمداری است و اعتلا و عزت جامعه در گرو تکریم شهدا است.

اسبقیان افزود: در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، حرکت ارزشمند و پهلوانه هافبک با اخلاق و ارزنده تیم ملی در اهدای جایزه خود به شهدای تبریز قابل تقدیر و قدردانی است. شهدا زنده هستند و برای این که در مسیر شهدا باشیم باید در مسیر نورانی آنها گام برداریم. سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از این اقدام ارزشمند آندو تقدیر می‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران جایزه خود به عنوان بهترین هافبک لیگ برتر را به شهدای شهر تبریز تقدیم کرد.

قدردانی بنیاد شهید وامورایثارگران از حرکت ارزنده باشگاه نفت و آندو تیموریان

اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی از از حرکت ارزنده باشگاه نفت و آندو تیموریان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان لیگ، متن پیام بنیاد شهید وامورایثارگران به شرح زیر است:

سلام و درود خداوند رحمان بر ارواح مطهر شهیدان و بر صبر و پایداری خانواده های آنان. یاد گرامی شهیدان و خاطره دلاوری و پاکبازی آنان، امروز نیز مانند همیشه چون گوهری تابناک بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف ایران زمین همواره می درخشد.

ایران اسلامی همواره به فداکاری و رشادت ایثارگران خود می‌بالد، ایثارگرانی که با مجاهدت خستگی ناپذیر خویش در تمامی عرصه‌های جهاد در راه خدا و تلاش در مسیر پیشرفت جامعه گام برداشته تا امروز پرچم پرافتخار میهن عزیزمان با دستان جوانان برومند ایران اسلامی همواره بر بلندای قله های عزت و شرف در اهتزاز باشد.

پرچم مقدسی که روزی بر شانه‌های خونین جوانان دیروز، سایه ظلم و تباهی را بر زمین افکند و امروز به پاسداشت همان رشادت‌ها، پهلوانان و قهرمانان سر تعظیم فرود می‌آورند. آنجا که تندیس برترین باشگاه لیگ برتر فصل 94-93 باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران توسط مدیرعامل ارزشی آن به شهدا تقدیم می‌گردد، آنجا که کاپیتان و هافبک ارزنده تیم ملی فوتبال ایران (آندوی پهلوان) عنوان بهترین هافبک لیگ برتر سال 94-93 را به شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تقدیم می نماید و موفقیت های امروز را مدیون همان شانه های خونین می داند.

بر خود فرض می دانیم به نیابت از جامعه معزز شاهد و ایثارگر، خانواده‌های گرامی شهدا و ایثارگران از کلیه عزیزان بخصوص جناب آقای قنبرزاده (مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران) جناب آقای آندرانیک تیموریان (بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال ایران و بهترین هافبک لیگ برتر ( سال 94-93 ) تقدیر و تشکر نمائیم.

باشد که توفیق ارج و اجر این حرکت پربار قرین زندگی پربارتان گردد.

انتهای پیام

کد N903012

وبگردی