آفتاب
ولایتی خبر داد:

برگزاری افتتاحیه اجلاس پزشکان مسلمان جهان در مشهد مقدس

برگزاری افتتاحیه اجلاس پزشکان مسلمان جهان در مشهد مقدس

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: مراسم افتتاحیه اجلاس پزشکان مسلمان سراسر جهان روز پنجشنبه ۸ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ولایتی در ارتباط با برگزاری اجلاس پزشکان مسلمان جهان گفت: مراسم افتتاحیه اجلاس پزشکان مسلمان سراسر جهان روز پنجشنبه ۸ مرداد ماه در مشهد مقدس و با حضور بیش از چهار صد نفر از پزشکان مسلمان جهان برگزار خواهد شد و در خصوص مسایل مختلف و مهم  منطقه ای و بین المللی و همچنین مباحث تخصصی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در همین ارتباط افزود: این اجلاس با حضور شخصیت های مختلف داخلی و بین المللی به میزبانی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، مجمع جهانی بیداری اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: این اجلاس در مشهد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری، در تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در شیراز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد و در زمینه های علمی و تخصصی نیز مباحث مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص برخی مباحث پیش بینی شده به عنوان دستور کار اجلاس هم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: علاوه بر بررسی مباحث مهم منطقه ای و بین المللی در کنار موضوعات علمی و تخصصی، در ارتباط با نامه بسیار مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به جوانان اروپا و امریکای شمالی و نقش موثر ان در حوزه بین الملل بحث و تبادل نظر صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است ولایتی ریاست این اجلاس را برعهده خواهد داشت.

   

کد N902725

وبگردی