آفتاب

اختصاص 800 میلیارد ریال برای بازسازی 7 اردوگاه زندانیان

اختصاص 800 میلیارد ریال برای بازسازی 7 اردوگاه زندانیان

با تصویب هیئت وزیران، مبلغ هشتصد میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام عملیات بازسازی، بهسازی و ایمن سازی هفت اردوگاه زندانیان در اختیار سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، متن مصوبه هیئت وزیران بدین شرح است:

1- مبلغ هشتصد میلیارد (000ر000ر000ر800) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه‌ای، از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت موضوع بند م ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2 - مصوب 1393- برای تکمیل و اتمام عملیات بازسازی، بهسازی و ایمن سازی هفت اردوگاه زندانیان، موضوع ماده 42 قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن - مصوب 1376- و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه، در اختیار سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

2- سازمان یادشده موظف است گزارش نحوه هزینه‌کرد اعتبار مذکور را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارایه نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را در تاریخ 22/ 4/ 1394 برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام

کد N902711

وبگردی