آفتاب

عریقات خبر استعفای عباس در ماه سپتامبر را تکذیب کرد

عریقات خبر استعفای عباس در ماه سپتامبر را تکذیب کرد

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اخبار منتشر شده در مورد استعفای محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان در ماه سپتامبر را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در اظهاراتی مطبوعاتی در حاشیه دیدار با نبیل العربی، دبیر کل اتحادیه عرب در قاهره خاطرنشان کرد که رسانه های صهیونیستی اقدام به انتشار این اخبار می‌کنند که این مساله کاملا عادی و تکراری است و هدف از آن زیر سوال بردن تشکیلات خودگردان است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، عریقات اخبار منتشر شده در مورد استعفای رئیس تشکیلات خودگردان در ماه سپتامبر را رد و اظهار کرد که عباس یکی از بنیانگذاران انقلاب معاصر فلسطین و سازمان آزادی‌بخش است.

روز گذشته روزنامه عبری زبان معاریو ضمن انتشار این خبر که محمود عباس ظرف دو ماه آینده از منصب خود استعفا می‌کند، نوشت: به احتمال زیاد صائب عریقات جانشین عباس می‌شود.

مشاور سیاسی محمود عباس در سخنانی شدیداللحن آنچه را که شایعات طرف‌های اسرائیلی خواند، تکذیب کرد. وی گفت: فلسطینیان به چنین شایعاتی از سوی اسرائیل عادت کرده‌اند. این شایعات بخشی از تلاش اسرائیل برای مختل کردن فعالیت‌های رهبری فلسطین است.

انتهای پیام

کد N901862

وبگردی