آفتاب

«شمشیر تاریکی» بازی ایرانی برگزیده این هفته فروشگاه اپل شد

«شمشیر تاریکی» بازی ایرانی برگزیده این هفته فروشگاه اپل شد

بازی موبایلی «شمشیر تاریکی» که از ژانویه 2014 به App store آمد در همان اوایل توانست نظر سردبیران اپل را به خود جلب کند و به عنوان «بازی برگزیده سردبیران اپل» شناخته شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی که اثر دیگری از سازندگان بازی رایانه‌ای گرشاسب است بعد از گذشت یک سال هنوز محبوبیت خودش را میان کاربران حفظ کرده و در این هفته از سوی سردبیران فروشگاه اپل به عنوان بازی برگزیده این فروشگاه شناخته شد.

امیرحسین فصیحی تولیدکننده این بازی با اشاره به قسمت‌های مختلف فروشگاه اپل گفت: بازی «شمشیر تاریکی» از سال گذشته که بر روی این فروشگاه قرارگرفته است، توانسته در بخش‌هایی مثل اکشن و سکوبازی به عنوان بازی برگزیده در فواصل مختلف زمانی انتخاب شود و در این هفته نیز برای چندمین بار به عنوان بازی برگزیده انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت فن افزار شریف گفت: این بازی یک پلت فرم fast paced است و کاربران بازی برای تمام کردن کامل آن باید عکس‌العمل بالایی داشته باشند. شخصیت اصلی این بازی کورو نام دارد؛ مردی جوان که برای به دست آوردن لقب «شمشیر تاریکی» در راه پر خطری گام گذاشته است و در این راه می‌کوشد تکنیک‌های مبارزه با آخرین استاد نینجای باقی مانده را بیاموزد.

5656

 

کد N901787

وبگردی