آفتاب

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای دامنه های زاگرس

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای دامنه های زاگرس

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: برای سه روز آینده برای برخی نقاط به صورت محلی در استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب و جنوب شرق کشور، ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعد و برق موقت پیش بینی می شود.

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، بعدازظهر امروز و فردا جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان با تشدید رگبار و رعد و برق موقت همراه خواهد بود. همچنین طی این مدت در برخی مناطق شرق کشور با وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می شود. طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران در روز سه شنبه ششم مرداد نیز صاف به تدریج رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 38 و کمینه آن 26 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز چهارشنبه نیز کمی ابری به تدریج با رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد در شهرهای جنوبی باد و گردوخاک پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 38 و کمترین آن به 26 درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

کد N901550

وبگردی