آفتاب
سرهنگ ادیبی در نشست خبری:

راهیان نور با تولید معنویت وشناخت استکبار دفاع مقدس رامرور می‌کند

راهیان نور با تولید معنویت وشناخت استکبار دفاع مقدس رامرور می‌کند

دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: راهیان نور مرکز و محلی برای حضور مردم بوده و با تولید معنویت و شناخت استکبار دفاع مقدس را مرور می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور در نشست خبری آغاز عملیات عظیم فرهنگی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور که صبح امروز در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد ضمن گرامیداشت سالگرد عملیات مرصاد و محکوم کردن فجایع انسانی منافقین در شمال غرب کشور اظهار داشت: در راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی، توسعه فرهنگی در صدر برنامه های ماست.

وی افزود: راهیان نور مرکز و محلی برای حضور مردم است و با تولید معنویت و شناخت استکبار، دفاع مقدس را مرور می کند و حضور حداکثری مردم نشان دهنده استقبال روز افزون از این برنامه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۵هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کردند افزود: حضور دانش آموزی، دانش جویی و اقشار مختلف مردم در این برنامه مثال زدنی است و نشان می دهد که این برنامه محور توسعه فرهنگی کشور است.

ادیبی ادامه داد: در حال حاضر در استانهایی از قبیل خوزستان، بوشهر، ایلام، کردستان، هرمزگان و آذربایجان غربی این برنامه اجرا می شود و حماسه دفاع مقدس در مناطق عملیاتی مورد بررسی و مرور قرار می گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در غرب و شمالغرب گفت: در حال حاضر در غرب و شمالغرب کشور ۱۴ یادمان دفاع مقدس آمادگی ارائه خدمات فرهنگی و عملیاتی را دارد و برخی از اقدامات ویژه فرهنگی در سالروز آزاده سازی پاوه با حضور زائرین و کاروان های نور برگزار خواهد شد و در شهر پاوه نیز ۲۶ یادمان شهدا ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: دهم مردادماه بزرگداشت حاج احمد متوسلیان در مریوان برگزار می شود و ۱۵ مرداد نیز همزمان با عملیات نصر بزرگداشت سرلشگر شهید بابایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به طرح زیارت با معرفت اشاره کرده بودند افزود: جزواتی با این عنوان تهیه شده که تقدیم مردم خواهد شد.

وی افزود: یکی از سیاست های راهیان نور عمق بخشی از مفاهیم دینی است که این موضوع با استفاده از کارشناسان دینی محقق می شود و به همین منظور ستاد راهیان نور حوزه های علمیه راه اندازی شده است و در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر مبلغ روحانی در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه مرکزی خادمان تصریح کرد: ۲۵ هزار خادم بدون هیچ گونه دریافت مالی در این مراسم فرهنگی شرکت کردند و فداکارانه و بدون توقع و ریا به مردم خدمت کردند.

کد N901108

وبگردی