آفتاب

محمد موسوی: سهمیه المپیک را به انتخابی قاره‌ای موکول نکنیم/ پیشنهاد خارجی ندارم

محمد موسوی: سهمیه المپیک را به انتخابی قاره‌ای موکول نکنیم/ پیشنهاد خارجی ندارم

بهترین مدافع دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال در حاشیه دور جدید تمرین‌های تیم ملی گفت: لهستان و فرانسه بهترین‌های حال حاضر جهان هستند و بازی با این تیم‌ها می‌تواند برای ما مفید باشد.

به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی عراقی در آستانه جام واگنر و در حاشیه تمرین‌های تیم ملی اظهار کرد: بعد از مدت‌ها استراحت خوبی را پشت سر گذاشتیم. چند روزی تعطیل بودیم و اوقات را کنار خانواده سپری کردیم به همین دلیل فعالیت بدنی نداشتیم. هفته اول تمرین‌ها را با کار با توپ و شادابی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: حالا بدن بازیکنان کم کم به شرایط خوب باز می‌گردد و تمرین‌های فشرده را آغاز می‌کنیم. مسابقه‌های بسیار سختی را پیش رو داریم. من یک بار در این مسابقه‌ها شرکت کرده‌ام. سخت‌ترین مسابقه‌هایی که در زندگی شرکت کردم همین جام جهانی بود. ما 11 بازی در سطح بالا را باید پشت سر هم انجام دهیم. فکر می‌کنم بعد از این مسابقه‌ها باید استراحت خوبی انجام دهیم.

بهترین مدافع دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال تاکید کرد: این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد. هر تیمی از نظر ذهنی بالاتر باشد می‌تواند در 11 بازی پشت سر هم بهترین نتیجه را بگیرد. ما خیلی خوش‌بین هستیم تا بتوانیم در این مسابقه‌ها موفق شویم. امیدوارم بتوانیم سهمیه المپیک را در همین مسابقه‌ها بگیریم و کار را به رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا موکول نکنیم.

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام واگنر اظهار کرد: ما تنها چند بازی دوستانه با روسیه و چند بازی در قالب جام واگنر خواهیم داشت. امیدوارم این برنامه‌ها موثر باشد. خدا را شکر بین مسابقه‌های جام واگنر و مسابقه‌های جام جهانی یک فاصله وجود دارد. به تهران برمی‌گردیم و در کنار خانواده‌های خود خواهیم بود. این موجب می‌شود تا شرایط مثل لیگ جهانی برای ما رقم نخورد. در لیگ جهانی ما هفته‌ها خارج از خانه بازی می‌کردیم و قدری کار برای ما سخت بود. جام واگنر بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای ما می‌تواند باشد.

سید محمد موسوی با اشاره به قهرمانی اخیر لهستان و فرانسه یادآور شد: حریفان ما در این مسابقه‌ها تیم‌های سطح یک و برتر مسابقه‌ها هستند. فکر می‌کنم با فرانسه، لهستان و ژاپن کار آسانی نخواهیم داشت بویژه فرانسه و لهستان که الان جزو بهترین تیم‌های دنیا هستند. بازی با این تیم‌ها برای ما خیلی خوب است و می‌تواند به آمادگی هرچه بیشتر تیم در آستانه جام جهانی کمک شایانی کند.

موسوی درباره ادامه فعالیت باشگاهی‌اش نیز گفت: واقعیت این است که من هیچ پیشنهادی از کشورهای خارجی نداشتم. البته شاید دیگر شرایط ما را در ایران فهمیده‌اند به خاطر همین هم پیشنهادی نمی‌دهند. در سال‌های قبل پیشنهادهایی مطرح شد اما قبول نکردم. امسال پیشنهاد جدیدی نداشتم و به احتمال خیلی زیاد در ایران بازی خواهم کرد. الان هنوز صددرصد نه ولی تا حدودی تیم باشگاهی‌ام مشخص شده است.

انتهای پیام
کد N900708

وبگردی