آفتاب

پربیننده های سیاسی یکشنبه:شکایت جدید احمدی نژاد/طیف شناسی دلواپسان هسته ای/طرح دوباره هولوکاست

پربیننده های سیاسی یکشنبه:شکایت جدید احمدی نژاد/طیف شناسی دلواپسان هسته ای/طرح دوباره هولوکاست

وکیل رییس جمهور سابق کشورمان از شکایت محمود احمدی‌نژاد از معاون اول دولت یازدهم خبر داد.

سیدعادل حیدری دلیل این شکایت را اتهامات بی اساس علیه دولت قبل خواند که با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی صورت گرفته است. اینجا را ببینید.


درپایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، روح الله حسینیان نماینده تهران در تذکر شفاهی، گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا می کنم هر چه زودتر گزارش توافق که توسط وزیر خارجه به مجلس ارائه شد را بین نمایندگان توزیع کنند تا نمایندگان متوجه توافقنامه شوند. اینجا را ببینید.

واکنش روحانی به اظهارات آمریکایی ها

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه انسجام و وحدت داخلی ایران به عنوان عامل پیروزی در مذاکرات هسته ای، به دولتمردان آمریکا هشدار داد که درباره خانه تکانی در اتاق سیاسی شان تصمیم بگیرند. اینجا را ببینید.


رییس جمهور در آغاز بیستمین سفر استانی خود، در اجتماع مردم استان کردستان در ورزشگاه استقلال شهر سنندج سخنرانی کرد و با سخنانش درباره ویژگی های مردم کردستان، آنان را به وجد آورد. اینجا را ببینید.

مخالفت احمدی نژاد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت

جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به بررسی و تدوین سیاست های کلی محیط زیست اختصاص داشت که بر اساس عکس های منتشره از آن، در مواردی آقایان لاریجانی و هاشمی رفسنجانی هم نظر بوده اند. اینجا را ببینید.


حاميان مرد بهاري پنجشنبه همين هفته يعني 8 مرداد از سراسر ايران به سمت پايتخت سرازير مي‌شوند تا به حرف‌هاي او گوش‌بدهند و خود را آماده اسفند امسال كنند.اینجا را ببینید.

طیف شناسی دلواپسان توافق هسته ای

گزارش روز سی ام تیرماه محمدجواد ظریف از روند مذاکرات، اکثریت نمایندگان -اعضاي فراكسيون رهروان ولايت به رياست كاظم جلالي و رياست معنوي علي لاريجاني- مراتب رضایت و تقدیر خود را از زحمات و تلاش های شبانه روزی وزیر امورخارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعلام کردند. اینجا را ببینید

یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس تاکید دارد که دستاورد هسته ای اخیر یک توافق ملی است ونباید از آن بهره برداری جناحی شود. اینجا را ببینید.

طرح هولوکاست فرصت مظلوم نمایی بود

رئیس مجمع تشخیص مسلحت نظام گفت: اگر دولت قبل نبود، رژیم صهیونیستی در انزوای سیاسی دچار مشکل می‌شد اما دامن زدن به هولوکاست فرصتی برای مظلوم‌نمایی آنها شد. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N900498

وبگردی