آفتاب

حماس، غنایم جنگی به دست آمده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت

حماس، غنایم جنگی به دست آمده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت

گردان‌های عزالدین قسام در ویدیوئی، غنایم جنگی که از جنگ 51 روزه تابستان گذشته علیه غزه به دست آورده بود، به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در یک نوار ویدئویی سه دقیقه‌ای، کارت‌هایی متعلق به سربازان رژیم صهیونیستی و نیز مهمات نظامی ارتش این رژیم را به نمایش گذاشت. در این ویدئو اعلام شده که این غنایم جنگی تابستان سال گذشته در بیت حانون در شمال غزه از سربازان رژیم صهیونیستی به دست آمده است.

در این فیلم، کارت‌های متعلق به سه سرباز رژیم صهیونیستی که سرنوشتشان نامعلوم است به نمایش گذاشته شده که شامل کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی نظامی و کارت‌های اعتباری آنان است.

همچنین در این فیلم تصاویری از چندین بمب، مهمات انبارهای مواد منفجره و یک نقشه نظامی از منطقه درگیری‌ها نمایش داده می‌شود.

یک موشک‌انداز ضدزره از نوع «لاو» و نیز برانکارد مجروحان، پلاک نظامی و سلاح‌های مختلف که روی آنها عبارتی به زبان عبری نوشته شده نیز بخشی از این غنایم است.

هنوز ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌ واکنشی نسبت به این فیلم نشان نداده است.

رژیم صهیونیستی در 7 ژوئیه 2014 حملات خود به غزه را آغاز کرد و طی 51 روز جنگ، نزدیک به 2200 فلسطینی به شهادت رسیده و 11 هزار تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N900274

وبگردی