آفتاب
در پی نامه‌ی ستاد کل نیروهای مسلح به مجلس؛

تسری حق ارشدیت ناجا به کارکنان ارتش و سپاه به کمیسیون اجتماعی برگشت

تسری حق ارشدیت ناجا به کارکنان ارتش و سپاه به کمیسیون اجتماعی برگشت

در پی نامه ستاد کل نیروهای مسلح به مجلس لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش و سپاه به کمیسیون اجتماعی برگشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، در جریان رسیدگی به لایحه تسری مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کارکنان ارتش و سپاه علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت اظهار کرد: ستاد کل نیروهای مسلح نامه‌ای را نوشتند که این لایحه به این نحو مشکلی برای ارتش و سپاه به وجود می‌آورد. لذا تقاضایشان این بوده که کمی تعلل شود تا با ارجاع به کمیسیون بررسی بیشتری صورت گیرد.

بنابراین موضوع این لایحه به رای گذاشته شد که از مجموع197 نماینده حاضر با 110 رای موافق، 28 مخالف و 4 رای ممتنع به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید تا در کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون اصلی بررسی بیشتر انجام شود.

به گزارش ایسنا، در واقع این لایحه بر این نکته اذعان داشت که احکام موضوع مواد 79 و 83 قانون استخدام نیروی انتظامی همزمان با اجرای قانون برای نیروهای ناجا به کارکنان ارتش و سپاه نیز تسری می‌یابد. البته در تبصره ذیل این ماده واحده مطرح شده بود که ارشدیت‌های مربوط به موضوع قانون استخدامی ناجا شامل کارکنانی که قبل از این قانون به استخدام ارتش و سپاه درآمدند و با رعایت شرایط مندرج در قانون موفق به اخذ مدرک تحصیلی شدند نیز می‌شود.

انتهای پیام

کد N899545

وبگردی