آفتاب

کریمی اصفهانی: به جای تهمت‌زدن به یکدیگر، باید دشمن را هدف قرار دهیم

کریمی اصفهانی: به جای تهمت‌زدن به یکدیگر، باید دشمن را هدف قرار دهیم

دبیر کل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: به جای تهمت زدن به یکدیگر و به هم پریدن باید دشمن را هدف قرار دهیم.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) اظهار کرد: خوبی‌های توافق هسته‌ای به جای خود ولی درباره بدی هایی که ممکن است داشته باشد باید بدون تهمت زدن به یکدیگر و به هم پریدن در داخل کشور، دشمن را هدف و سیبل قرار دهیم چرا که استکبار دشمن بشریت است و ما باید سد محکمی در برابر آن‌ها باشیم تا خدای نکرده نتوانند در داخل کشور تفرقه ایجاد کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی با بیان ینکه توافق هسته‌ای یک مسأله جناحی نیست ، تاکید کرد: مساله هسته‌ای یک موضوع فراجناحی و ملی است و همه مسئولین و مردم باید بدانند که صنعت هسته‌ای برای نظام ما خوبی‌هایی در برداشته که باید برای حفظ آن تلاش کنیم. استکبار هم پس از پیروزی انقلاب فهمید که این نظام برایش دردسرساز خواهد شد و مقابله با جمهوری اسلامی را آغاز کرد و این مقابله نه با یک گروه و جناح بلکه با کل نظام و امت است به همین دلیل ما باید در درون انسجام خود را حفظ کنیم.

این فعال سایسی اصولگرا در ادامه بیان کرد:‌تعبیر رئیس جمهور که ما هم گل زدیم و دو گل هم خوردیم غلط نیست ولی همه جناحها باید توجه کنند که هم گل ما حول محور ولایت زده شده و دوگلی هم که خورده ایم به خاطر کوتاهی همه ما در همه جناحها بوده است چون تبعیت خوبی از ولایت نکردیم، به جان هم پریدیم و گوش شنوایی نداشتیم.

وی درباره چگونگی استفاده از پتانسیل های توافق گفت:‌اگر این پیش‌نویس تبدیل به توافق نهایی شود از آن به بعد کار ما برای تدبیر در نظام شروع می‌شود و حتما باید در همه ابعاد مختلف با تدبیر پیش برویم مثلا در اقتصاد با امکاناتی که به وجود می آید می توان به دو گونه عمل کرد.

کریمی اصفهانی در توضیح این دو نوع عملکرد یادآور شد: یکی اینکه پول را در دست مردم قرار دهیم و برای ایجاد رضایت عمومی و جلب آراء پول را پخش کنیم که به بیراهه خواهیم رفت و مردم مصرف‌زده می شوند اما راه دوم و درست این است که چون این امکانات برای همه نسل‌هاست باید از آن در سرمایه‌گذاری‌های مولد استفاده شود تا همه مردم فداکار و مقاوم ایران بتوانند از آن به صورت عادلانه استفاده کنند.

دبیر کل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار در پایان با اظهار امیدواری نسبت به آینده پس از توافق گفت: البته نباید به طرف مقابل امیدوار بود چرا که آن‌ها از همین الان شروع به شاخ و شانه کشیدن کرده‌اند ولی در داخل اگر امکانات به وجود آمده به خوبی استفاده و مدیریت شود می توان به آینده کشور بسیار امیدوار بود در غیر این صورت با توجه به توقعی که در مردم ایجاد شده ممکن است با مدیریت نادرست، همه ضرر کنند.

انتهای پیام

کد N899396

وبگردی