آفتاب

"86 درصد کودکان اسیر فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی شکنجه می‌شوند"

"86 درصد کودکان اسیر فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی شکنجه می‌شوند"

یک گروه حقوق بشر فلسطینی نسبت به افزایش میزان شکنجه کودکان در زندان‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، گروه فلسطینی جنبش دفاع از کودکان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، حدود 86 درصد از کودکان زندانی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شکنجه‌های شدیدی را در دوران اسارت متحمل شده‌اند.

این گروه حقوق بشری با اشاره به این که کودکان فلسطینی در جریان بازجویی و اسارت به طرق مختلف شکنجه شده‌اند، اضافه کرد که میزان شکنجه کودکان در زندان‌های رژیم صهیونیستی در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

این گروه فلسطینی همچنین اعلام کرد که اکثریت کودکان فلسطینی بدون حضور اعضای خانواده‌شان مورد بازجویی قرار می‌گیرند. جنبش دفاع از کودکان فلسطین همچنین اعلام کرد کودکان فلسطینی در زندان‌های اسرائیلی با برخوردی سوء مواجه می‌شوند و این مسأله در تمامی زندان‌ها به گونه‌ای سازمان‌یافته وجود دارد.

بنا بر اعلام این گروه حقوق بشری، در زندان‌های صهیونیستی کودکان با چشمان و دستان بسته در اتاق‌های بازجویی حضور می‌یابند و همچنین از خواب منع می‌شوند.

این جنبش فلسطینی در بیانیه خود خاطرنشان کرده که حدود 55 درصد کودکان اسیر شده حداقل برای یک بار در زندان های صهیونیسیتی برهنه می شوند.

انتهای پیام

کد N899252

وبگردی