آفتاب

امیر اسماعیلی: در فردو، محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را رصد می‌کنیم

امیر اسماعیلی: در فردو، محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را رصد می‌کنیم

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)گفت: در منطقه فردو محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را رصد می‌کنیم و اگر حرکتی از دشمن سر بزند آسمان کشور آن‌ها را آتشفشان خواهیم کرد.


امیر اسماعیلی: در فردو، محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را رصد می‌کنیم/ حرکتی از دشمن سر بزند، آسمان کشورشان را آتشفشان می‌کنیم

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)گفت: در منطقه فردو محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را رصد می‌کنیم و اگر حرکتی از دشمن سر بزند آسمان کشور آن‌ها را آتشفشان خواهیم کرد.

به گزارش «انتخاب»، امیر فرزاد اسماعیلی در ششمین یادواره شهدای دروازه ری در قم که در مسجد حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، از استان قم به عنوان تیری در چشم دشمنان نام برد و اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در این مجلس برای به دست آوردن شفاعت شهداست.

وی اضافه کرد: افرادی در شورای امنیت در تبریک گفتن به جمهوری اسلامی ایران پیشی می‌گیرند تا ادعا پیش قدمی نسبت به آن چیزی که تفاهم و احترام متقابل است داشته باشند هر چند دشمن مشکلات متفاوتی با نظام اسلامی دارد.

اسماعیلی تنها راه نفوذ دشمن در میان مردم ایران را تهاجم فرهنگی خواند و تاکید کرد: دشمن با راهکارهای مختلف از جمله تحریم حرکت‌های گسترده‌ای انجام داده است اما نتوانسته به نتیجه مورد نظر برسد.

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه سامانه‌های فرهنگی دشمن اکنون در میان خانواده‌های جامعه اسلامی دیده می‌شود عنوان کرد: دشمن با سیستم‌های بی‌هزینه همانند شبکه‌های اجتماعی که خطری جدی برای ممالک مختلف است تهدیدی برای جامعه بشری محسوب می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهایی که با استکبار جهانی ارتباط دارند از اقدامات آن‌ها رضایت ندارند اما جرات فریادزدن ندارند در صورتی که ایران اسلامی با شجاعت این توانایی را برای همگان به نمایش گذاشته است.

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه ایران بعد از انقلاب اسلامی به دستاوردهای گسترده‌ای در زمینه دفاعی رسیده است ابراز کرد: با توجه به همت و اراده مردم ایران در عرصه‌های مختلف، دشمن باید خیال پیروزی خود را با تهاجم‌های فرهنگی به گور ببرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه نیروهای پدافند هوایی در منطقه فردو محدوده‌ای بیش از ۲۰۰ مایل را مورد بررسی قرار می‌دهد تاکید کرد: اگر حرکتی از دشمن سر بزند آسمان کشور آن‌ها را آتشفشان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دفاع ملت ایران مردمی است تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی در سه هزار و ۶۰۰ نقطه گسترش دارد زیرا نیروهای نظامی و بسیجیان خادمان ملت هستند؛ بسیجیان در قالب اقشار مختلف جامعه اسلامی رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند و این تفاوت سیستم ایران اسلامی نسبت به دیگر کشورهاست.
17213

 

کد N899083

وبگردی