آفتاب
حسین فدایی:

به دنبال ائتلاف حداکثری اصولگرایان هستیم

به دنبال ائتلاف حداکثری اصولگرایان هستیم

دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: به دنبال ائتلاف حداکثری اصولگرایان هستیم.

به گزارشگروه دریافت خبر خبررگزاری دانشججویان ایران (ایسنا)، حسین فدایی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به سابقه حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: موتلفه اسلامی مجموعه اصیل اسلامی بوده که خار چشم دشمنان انقلاب است. سرمایه موتلفه اسلامی با پشتوانه عظیم شهدای این حزب و ارتباط با روحانیت و مرجعیت و امام(ره) بسیار ستودنی است.

وی در ادامه با بیان این سوال که چرا با وجود اینکه موتلفه و پایداری و ایثارگران دارای اصول یکی هستند اما مشکلاتی در راه وحدت به وجود می آید تصریح کرد: متاسفانه برخی متدینین و نیروهای انقلاب تحلیل مشترکی از شرایط ندارند و تحلیل ها یکی نیست. برخی یک مساله را تهدید و برخی مسائل دیگری را تهدید می دانند.

فدایی اضافه کرد: چون تحلیل مشترکی نیست نقشه راه مشترکی به وجود نیامده است و این در صورتی است که همه ما خود را سرباز رهبری می دانیم و باید تلاش کنیم به عنوان بسط ید رهبری عمل کنیم.

دبیر کل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: مهمترین شاخص و میزانی که می تواند میان اصولگرایان هماهنگی به وجود آورد تبعیت از ولایت است.

فدایی افزود: نظام سلطه به این جمع بندی رسیده تا از انتخابات آینده برای هدف خودکه ایجاد تغییر است استفاده کند لذا نیاز به مراقبت جدی وجود دارد. دشمنان می خواهند بیشترین بهره را از انتخابات ببرند و از ظرفیت فتنه نیز استفاده کنند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: ما باید به دنبال راهی باشیم که ائتلاف و وحدت حداکثری اصولگرایان را تسریع ببخشد.

وی ادامه داد: راهبرد و راهکار ما ائتلاف حداکثری اصولگرایان از جلیلی تا لاریجانی است.

انتهای پیام

کد N899048

وبگردی