آفتاب
حدادعادل:

همه باید تلاش کنیم تا مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد

همه باید تلاش کنیم تا مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید تلاش کنیم تا مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد.

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید تلاش کنیم تا مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، غلامعلی حدادعادل در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی و آیت‌الله مهدوی‌کنی با اشاره به انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: اصولگرایان باید همه توان خود را بر این بگذارند که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد و مهم نیست از هر کدام از تشکل‌ها و جریان‌های اصولگرا چند نفر به مجلس بروند بلکه مهم پیروزی اصولگرایان است. اگر کسی دلش برای انقلاب می‌سوزد در شرایط فعلی نباید دم از اختلاف بزند.

حدادعادل تصریح کرد: انتخابات مجلس آینده انتخاباتی بسیار حساس و مهم است و باید مراقب باشیم نتیجه‌اش مانند انتخابات مجلس ششم نشود و اصولگرایان نباید این موضوع را به هیج وجه ساده بگیرند.

وی افزود: مجموعه اصولگرایان از انتخابات مجلس هفتم مجلس را در اختیار داشته‌اند. ما بهترین وحدت را در آن انتخابات داشتیم و متاسفانه پیکره وحدت اصولگرایان هر چند سال صدماتی دیده است. در سال ۸۲ با وحدت توانستیم اکثریت مجلس را به دست آوریم.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: باید اگر اختلافاتی نیز وجود دارد کنار گذاشته شود. نباید برخی را تندرو و افراطی و برخی را کندرو خواند بلکه باید همه تلاش خود را برای وحدت اصولگرایان انجام داد.

حدادعادل تاکید کرد: آیا دوست داریم مجلسی مانند مجلس ششم به وجود آید؟ من در مجلس ششم یادم است که اگر نماینده‌ای پشت تریبون می‌آمد و سخن از رهبری می‌گفت برخی‌ها ابرو در هم کشیده و ترش می‌کردند که چرا به سخنان رهبری استناد شده است و حالا می‌بینیم همان نماینده‌ها و کسانی که حضور داشتند به پاریس و لندن رفتند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب است، گفت: کسانی که مذهبی نیستند و فقط وطن خواه هستند نیز امروز معتقدند تنها نوعی از حکومت که می‌تواند ایران را حفظ کند جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است و هیچ نیرویی بدیل ولایت فقیه نیست.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اصولگرایان قوت‌های بسیاری دارند و اینکه شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصویب کرده اصولگرایان با یک لیست و یک صدا در انتخابات حضور داشته باشند و وحدت اصولگرایان با محوریت جامعتین باشد را نیز من قبول دارم.

وی افزود: از ابتدا هم معتقد بودم انقلاب اسلامی روحانیت الحدوث و روحانیت البقاست. جامعتین نقش پدری برای اصولگرایان دارند.

حدادعادل با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات به یک جایی رسید و تمام شد و مطمئن باشید عده‌ای درصدد هستند به بهانه توافق خیلی از سنگرها را خالی کرده و عقب نشینی کنند و عده‌ای این مذاکرات و توافق را سر آغاز یک عصر آشتی با آمریکا و گرایش با آمریکا تلقی می‌کنند.

وی افزود: برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب در صفحه اول خود مژده می‌دهند که شعبه‌های مک دونالد افتتاح خواهد شد. آنها معتقدند انقلابی که می‌خواهد در برابر ظلم و استکبار بایستد اینها را کنار گذاشته و حرف از آمدن مک دونالد می‌زنند. خطر اینجاست. وقتی صفحه اول برخی روزنامه‌ها را می‌بینیم خبری از مردم مظلوم یمن نیست و فقط از دوران جدید ارتباط با آمریکا می‌گویند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: مقام معظم رهبری اما در اولین سخنرانی خود پس از توافق وین بیشترین حمله و انتقاد را به آمریکا و استکبار جهانی کردند. متاسفانه عده‌ای می‌خواهند آغوش را در برابر آمریکا باز کنند و با ذوق از آمدن شرکت‌های خارجی می‌گویند.

انتهای پیام

کد N897731

وبگردی