آفتاب
شیخ نعیم قاسم:

تکفیری ها ساخته آمریکا و نفت خلیج فارس هستند

تکفیری ها ساخته آمریکا و نفت خلیج فارس هستند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم در دمشق اظهار داشت که تروریست های تکفیری ساخته آمریکا و نفت کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان امروز در کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم تکفیری در دمشق اظهار داشت: تکفیری ها ساخته آمریکا و نفت کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و پیروزی بر آنها بسیار نزدیک است.

وی گفت: سوریه با تجاوز منطقه ای و بین المللی مواجه است تا رویکرد خود را نسبت به محور مقاومت تغییر دهد اما کسانی که بر این موضوع امیدوار بودند اشتباه کرده اند و به هزینه های آن فکر نکردند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: محور مقاومت در برابر دشمن اسرائیلی ایستاد و اکنون نیز در برابر تروریسم تکفیری ایستادگی می کند، محور مقاومت باقی خواهد ماند هر چند که بعضی از آن متنفر باشند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: عربستان سعودی تلاش بسیاری برای نابودی سوریه و عراق انجام داد و اگر این کشور نصف تلاش های خود را در راه دفاع از قضیه فلسطین انجام می داد اکنون اسرائیل از هستی ساقط شده بود.

وی گفت: راه حل بحران سوریه باید سیاسی باشد و ملت سوریه آن را انتخاب می کند. ثبات در لبنان معجزه نیست بلکه محصول ارتش، ملت و مقاومت این کشور است. سوریه هیچگاه در برابر توطئه خاورمیانه جدید تسلیم نشده است و ما برای مقابله با خطر تکفیری ها خواهان تشکیل جبهه عربی - اسلامی هستیم.

کد N897676

وبگردی