آفتاب

دستگیری جاعل اسناد و مدارک اراضی مسکونی 2 میلیارد ریالی

دستگیری جاعل اسناد و مدارک اراضی مسکونی 2 میلیارد ریالی

فردی که با جعل اسناد و مدارک نسبت به تصرف اراضی مسکونی در شهرستان خرم‎آباد به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون ریال اقدام کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، سرهنگ «علی‎ احمدی‎تبار» جانشین فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک 315 متر مربع اراضی مسکونی توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم‎آباد، موضوع به‎صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده با جمع‎آوری مستندات کافی در این خصوص جاعل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اظهارات فریبنده‌ی متهم به‌منظور گمراه کردن مأموران و انحراف مسیر پرونده خاطرنشان کرد: گردآوری ادله غیرقابل انکار توسط پلیس دست جاعل را رو کرد و در بازجویی‎ها، کلاهبردار در مواجهه با ادله و مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کرد.

احمدی‎تبار با بیان این‌که با کشف دو میلیارد و 600 میلیون ریال کلاهبرداری، متهم با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: هنگام تنظیم قرارداد و معاملات در بنگاه‎ها از اشخاص حقیقی یا حقوقی، فروشنده، خریدار یا آگهی کننده، مطمئن شوید و درباره سابقه فعالیت و نتیجه کارهای قبلی آنان تحقیق کنید.

انتهای پیام

کد N897611

وبگردی