آفتاب
انتشار آمار بینندگان برنامه‌های هسته‌ای صدا‌و‌سیما

دفاع مدیرکل روابط عمومی صدا‌و‌سیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته‌ای

دفاع مدیرکل روابط عمومی صدا‌و‌سیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته‌ای

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما از عملکرد این رسانه در مذاکرات هسته‌ای که از سوی برخی کارشناسان با انتقاد همراه بوده است، دفاع و اظهار کرد: اعتقاد دارم صداوسیما با توان خبری خودش به بحث مذاکرات هسته‌ای و توافقات آن ورود پیدا کرد.

داوود نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا مطرح کرد: صداوسیما در بحث اخبار و رویدادهای مربوط به مذاکرات هسته‌ای با تمام توان ورود پیدا کرد و تمام رویدادها را در سطح گسترده انعکاس داد.

این مدرس دانشگاه در ادامه بیان کرد: در تمامی شبکه‌های صداوسیما بیش از 200 ساعت گزارش زنده از محل مذاکرات پخش شد و بیش از 3000 خبر مکتوب، رادیویی و تلویزیونی درخصوص مذاکرات به روی آنتن رفت.

داود نعمتی

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما همچنین درباره‌ی انتقادهایی که درخصوص عملکرد صداوسیما در مذاکرات هسته‌ای مطرح شده است، اظهار کرد: منطق کاری رسانه این است که وقتی به موضوعی می‌پردازد به آن از زوایای گوناگون نگاه کرده و دیدگاه‌های موافق و مخالف را نیز بیان کند. شما اگر گفت‌وگوهای برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی را بررسی کنید یک تعادلی در آن حاکم بود و از هر دو دیدگاه استفاده کرده بود به خاطر همین نظرات مردم در استفاده از این کاربرد ارزیابی رضایت‌مندانه‌ای بود.

او تاکید کرد: برآیند نظرات رضایت از پوشش خبری رسانه ملی در مذاکرات هسته ای خوب بوده، حال چه به صورت اخبار، چه مصاحبه، چه برنامه‌های گفت‌وگومحور و تحلیلی در مجموع مثبت بوده است.

نعمتی همچنین نظر مخاطبان از پوشش مذاکرات و توافق هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مخاطبان از برآیند پوشش این مذاکرات رضایت داشتند. قرار است آمار این نظرسنجی را هفته آینده اعلام کنیم.

انتهای پیام

کد N897282

وبگردی