آفتاب

تاکید دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر صحت دیدار وی با مهدی هاشمی در اوین

تاکید دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی بر صحت دیدار وی با مهدی هاشمی در اوین

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی با انتشار اطلاعیه ای با امضای محمد هاشمی رئیس دفتر و برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

در جريان ديدار جمعي از اصحاب رسانه و هنر با آيت الله هاشمي رفسنجاني مورخ 23/04/94 ايشان در پاسخ به سوال يكي از حاضرين در جلسه در مورد پرونده قضايي مهدي هاشمي، به نقل خاطره اي از ملاقات خود با مهدي در زندان اوين پرداخت. (شرح اين خاطره را اينجا بخوانيد).

پس از انتشار اين مطالب، برخي رسانه هاي وابسته به نهادهاي خاص به دليل سنگيني اين مطالب براي آنان، طبق روال معمول اين رسانه ها، با خبرسازي و القائات خبري و قلب وقايع و اخبار، آنهم به نقل از منابع مطلع مجهول الهويه!! در صدد خنثي كردن آثار آن و خدشه وارد كردن به اين مطالب و تكذيب آن برآمدند كه بايد مجدداً و با تاكيد اعلام كنيم كه اولاً اظهارات آيت الله هاشمي رفسنجاني كاملا روشن و مستند به حضور افراد و شاهدان عيني است، ثانياً ملاقات ايشان با رهبري معظم انقلاب و گفت و گوهاي انجام شده در اين ملاقات، موضوع ساده اي نيست كه اين خبرگزاري ها با اخبار خود ساخته و آنهم به نقل از افراد مجهول الهويه!! بخواهند آن راتكذيب كنند.

لذا ضمن تاكيد و تصريح مجدد بر صحت اظهارات آيت الله هاشمي رفسنجاني، خبرسازي اين خبرگزاري ها با عنوان « پاسخ يك منبع آگاه !! به خاطره هاشمي» را از اساس كذب محض دانسته و آنرا دروغي آشكار و صرفاً خبرسازي و القا سوء براي انحراف افكار عمومي اعلام مي كنيم.

1727

 

 

کد N897249

وبگردی