آفتاب
در بیانیه یک تشکل دانشجویی مطرح شد

مذاکرات ثابت کرد می‌توان ناهمگونی‌ها را از راه عقلانیت حل کرد

مذاکرات ثابت کرد می‌توان ناهمگونی‌ها را از راه عقلانیت حل کرد

تشکل دانشجویی آرمان با صدور بیانیه‌ای از توافق هسته‌ای حمایت کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

پس از ماهها مذاکرات فشرده، توافقنامه‌ای برآمده از اراده و آگاهی ملتی که در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ حماسه آفریدند و به عقلانیت و خرد در سیاست خارجی کشور خود رای دادند حاصل شد. توافقنامه‌ای که ضمن تثبیت حق غنی سازی ایران، به تحریم های ظالمانه و غیر انسانی اعمال شده پایان می دهد. این مذاکرات به همگان ثابت کرد که می توان مشکلات و ناهمگونی‌ها را از راه عقلانیت حل کرد و بر اساس منافع مشترک و منطق برد-برد بر سر میز مذاکره نشست و به تفاهم رسید.

سهم دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی، فراهم نمودن تیم مذاکره‌کننده حرفه ای و متخصص بود که مدبرانه و میهن پرستانه بر سر منافع ملت خود پافشاری کرد و قدرت ایران را به رخ ۶ کشور قدرتمند جهان کشید. در این میان نقش دکتر ظریف بیش از همگان بود؛ مردی که ضمن رهبری عالمانه تیم مذاکره کننده، با تجارب ارزنده و هنر دیپلماسی خود، به خوبی منافع ملی را محقق نمود و پیروزی دیپلماسی را پس از ماهها مذاکره نفس‌گیر به دست آورد. بدون شک این پیروزی بدون حمایت ها و راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب که همیشه پشتوانه و دلگرمی سربازان سنگر مذاکرات بود، میسر نبود.

حال پس از به ثمر نشستن یکی از بزرگترین وعده‌های جناب آقای دکتر روحانی، انتظار می‌رود ایشان با امکانات بیشتر و راه گشاده‌تری که پیش روی دارند، مدبرانه به دیگر وعده‌های خود به خصوص در حوزه سیاست داخلی عمل نموده و برگ های زرینی از تدبیر برایمان به یادگار بگذارند.

تشکل سیاسی اسلامی آرمان ضمن استقبال از توافق جامع هسته ای صورت گرفته، آرزوی موفقیت های روزافزون برای دولت تدبیر و امید و سربلندی هر چه بیشتر ایران عزیزمان را از خداوند منان مسئلت دارد.

انتهای پیام

کد N897031

وبگردی